I ett 720 liters kan du ha nästan vad som helst...
Ifall du kan ha något annat ihop med mbunas hänger också på vilka mbunas du har...bland de snällaste mbunas som finns är:
Golden (Labidochromis caerulus -finns i guldgult, blått och vitt),
Pseudotropheus sp. "Acei" (finns i blå/gult och midnattsblått/vitt),
Kameleontciklid (Pseudotropheus crabro),
Rostciklid (Iodotropheus sprengarae-mässings/bronsfärgade),
Rödzebra (Metraclimia estherae - finns i persikofärg, rödorange, blått, vitt och spräckligt),
Pindani (Pseudotropheus socolofi - blå färg),
Saulosi (Pseudotropheus saulosi- hanarna blåsvartrandiga, honor och småfisk gula).
Det finns säkert flera, men de är de jag kan komma på just nu. Även inom dessa kan det dock finnas psykfall, dock.
Alla dessa kan du ha ihop även med Aulunocara-arter. De är inte mbunas, men väldigt fina. De är dock lite mesiga och kan bli mobbade av de mera "osnälla" arterna, som t ex Maingano, Auratus, Johanni och Demasoni.
Jag brukar ha en tumregel på en firre per 15 liter och en art per 100 liter, med den kan du ha omkring 50 styck, fördelat på 6-8 arter! Men det är en smaksak, ju. För många arter gör ett litet plottrigt intryck. För varje art brukar jag ha två hannar och resten honor.
Jag brukar också ha några siamesiska algätare och några L-malar för att äta alger i burken. Jag förslår att du köper 4-5 siameser och har dom som startfiskar (läs tråden om akvarieuppstart om du är helt ny, den är väldigt bra).
Det är några råd...men spana runt bland artbeskrivningarna, så kan du säkert hitta flera fina malawis. :)
Och, förresten: Välkommen till Malawi-träsket! :D