Hej alla galna fiskare där ut! Tänkte meddela er att jag dragit upp ett nytt och fräsht forum för alla fiske intresserade.
Hoppas vi ses på www.fiskepolare.se
Mvh Emil
GöranE skrev:Nu har jag reggat mig med!
Någon som skall ut på öringpremiären 1/4 ??
beerzon skrev:De var så att han som hostar Lysdiod.org hade inte betalt sina bredband räkningar så då kan de gå så illa.. Självklart blev jag arg, men jag skrattade endå. :P
Jag har byggt upp en egen server som ligger hos kungälv energi nu. Dock endast lånad server tills den andra kommer upp igen.
Kommer troligen att bygga en egen server inom kort framtid, är de folk som vill bli delägare av fiskepolare.se så donera lite pengar till servern vetja. ;)
beerzon skrev:Tänkte liva upp tråden lite igen. Nån som vart ute och fiskat nått sen sist? Själv så har jag lyckats fånga en skrubba i sötvatten, hehe. Gissar på att den låg mellan 500-700 gram. :)
Och det har blivit en hel del små fisk i helgen, 14st sammanlagt i storlekar som man inte kan skryta med, den största på 15cm. :D
Har uppdaterade fiskepolare.se en hel del den senaste tiden, och flera uppdateringar är att vänta. ;)
Mvh Emil
beerzon skrev:Har det blivit nån fisk än NIC? Själv så har jag fått totalt 47 st nu iår, den största är dock skrubban. Har fått massa vit fisk, mört, björkna, stäm, fjärna och löja. :)
Finns det inte fler fiske intresserat folk här? :)
beerzon skrev:Mick13: Glöm inte att berätta historier om dina fiskeäventyr sen. :)
Johanski: Kul att fisket kommit igång. Lite avis på att du drar fisk på direkten, tog mig över 30 turer innan första fisken satt. haha :P
GöranE: vad kul, grattis i efterskott föresten! :)
Grabbar glöm nu inte att rapportera på fiskepolare.se och ladda upp bilder från era fiskeäventyr! :)