Fiskarna har mer sex än jag =(

#1 - 22 oktober 2004 19:58
Det e otroligt alltså....mitt ena diskuspar Blue Diamond stora bamsingar dom har gjort det igen,2:a gången på 6 dagar alltså.

Gökat menar jag =) nu har dom lekt på en fluval 4+ i mitt 540.

Dom jävlarna har ju sex mer ofta än jag ...suck....att dom bara orkar.
Och jag som skulle stoppa ner hanen (som skadat ena ögat igår när han lekdansade för honan) i min färdigbyggda kub så han kunde läka ögat.
//drd
#2 - 22 oktober 2004 20:10
Du är inte ensam om de känslan ![^][:-28][:-118]

//Jesper
#3 - 22 oktober 2004 20:18
Ursprungligen skickat av drd

Det e otroligt alltså....mitt ena diskuspar Blue Diamond stora bamsingar dom har gjort det igen,2:a gången på 6 dagar alltså.

Gökat menar jag =) nu har dom lekt på en fluval 4+ i mitt 540.

Och jag som skulle stoppa ner hanen (som skadat ena ögat igår när han lekdansade för honan) i min färdigbyggda kub så han kunde läka ögat.

//drd

Matte, du ska fan inte klaga!!!
Titta bara på mig och mina discusar! [;)] [:D]
#4 - 22 oktober 2004 20:22
Hehe, din stackare, eller skriver man lyckost? Jag vet knappt :O)
#5 - 22 oktober 2004 20:24
Alex....ska ja ta bort hanen så han kan läka ögat eller det kanske läker själv ?
Har dragit upp tempen till 32 grader men ja vågar inte slänga i ½ kilo salt i det stora karet för då kanske alla malarna kolar ?

Vad tror ni andra?
#6 - 22 oktober 2004 20:54
Det verkar ju bli villa, vovve och volvo för dina firrar *hihi* Men sen ska du se att det mesta blir vardag och rutin för dom, precis som hos de flesta andra par. :)
#7 - 22 oktober 2004 21:05
De är ju lättare att ta hand om yngel än barn. Å så finns det ju en del firrar som gör det bara på hösten eller när det regnar.[:-17]
#8 - 22 oktober 2004 21:45
Å så finns det ju en del firrar som gör det bara på hösten eller när det regnar.

Å jisses vad jobbigt det skulle bli... om man skulle göra det varje gång det regnade alltså[:I]!!! Jag menar... liiite annat har man ju att pyssla med..[:-91]
#9 - 22 oktober 2004 22:09
...De är ju lättare att ta hand om yngel än barn...

Ja och dessutom kan man sälja dem när de blir tonåringar och äter en ur huset eller börjar slåss...
#10 - 23 oktober 2004 07:17
Ursprungligen skickat av dgqlof

[quote]...De är ju lättare att ta hand om yngel än barn...

Ja och dessutom kan man sälja dem när de blir tonåringar och äter en ur huset eller börjar slåss...
[/quote]
Haha!![:-92], man önskar att man kunde göra så även med barn i bland..
/Lasse
#11 - 23 oktober 2004 17:43
hm... låter som bra raggningsreplik iallafall för de som är singel..
-Vill du hänga med hem och kolla på mina pilska fiskar som vet hur man gör!
[:-160][:-18]

åhsa
#12 - 23 oktober 2004 18:29
Ursprungligen skickat av Åhsa

hm... låter som bra raggningsreplik iallafall för de som är singel..

-Vill du hänga med hem och kolla på mina pilska fiskar som vet hur man gör!

[:-160][:-18]

åhsa

Ha ha... på den tiden när jag var singel hade jag en ensam stackars guldfisk som hette Bosse i en skål. Bytte 5 liter vatten varje dag annars blev Bosse dålig. När kvällen var slut var det världens bästa dräparreplik om man inte var intresserad:
"Nä du, måste hem till Bosse" eller "Måste hem å byta vatten på guldfisken" eller "Nä, Bosse ligger hemma å flåsar efter mig" mm mm.

maria
#13 - 23 oktober 2004 19:32
Shit! Du blåste mig alltså...för en guldfisk!...och jag som trodde du var ärlig, Maria.[:D]
#14 - 23 oktober 2004 19:41
*fnissar*
Tänk om bara Bosse visste hur ofta han räddade sin matte från hungriga karlar...
Varför skaffa en dyr argsint vakthund, när man bara kan ha en Bosse hemma..?
(börjar helt plötsligt se de små guldfiskarna i nytt ljus)

Alla vi tjejer borde ha en...

Åhsa
#15 - 23 oktober 2004 19:47
Vad säger ni grabbar?
Ska vi utrota guldfiskarna? [;)]
#16 - 23 oktober 2004 20:03
Ursprungligen skickat av drd

//drd

se det så här, allt du vill göra är att titta på din tank men nejdå, helt plötsligt har du ett par förföriska händer på din ehrm, nacke, visst kul första gångerna men sen går det ut över vattenbyten och gud vet vad. *ASG*
#17 - 23 oktober 2004 22:53
<font size="3"></font id="size3">Ni är bara för roliga.........*fniss*
mulli mulli mulli[:-64][:-64][:-64][:-64]
#18 - 23 oktober 2004 23:00
här är det då tvärtom:)
#19 - 23 oktober 2004 23:30
Fiskarna "gör" det inte, men... eller hur menade du? [;)]
#20 - 25 oktober 2004 08:47
Ursprungligen skickat av Lenmar

När kvällen var slut var det världens bästa dräparreplik om man inte var intresserad:

"Nä du, måste hem till Bosse" eller "Måste hem å byta vatten på guldfisken" eller "Nä, Bosse ligger hemma å flåsar efter mig" mm mm.

maria

*asg* Det är så typiskt dig Maria, du och din sjuka humor *asg*
#21 - 28 oktober 2004 22:10
Rom å kola till alla!

Annons