hannesc skrev:räkor är jääkligt bra att gömma sig. har 15 st i 22 L o det är sällan jag kan hitta alla.
YellowFish skrev:Kom precis hem från skolan och jag ser de fortfarande inte. Väldigt konstigt :o
Mitt akvarium (54l) är ju inte SÅ stort..
YellowFish skrev:Grejen är att de var framme hela tiden igår och sen under natten försvann de. De var ca 2 - 2.5 cm . FINNS det möjlighet att de har bllivit uppätna?
hannesc skrev:platy o kampisar nubi. tror inte heller qatt de är uppättna.
de kan dock ha klättrat ur karet om det är öppet.
YellowFish skrev:Grejen är att de var framme hela tiden igår och sen under natten försvann de. De var ca 2 - 2.5 cm . FINNS det möjlighet att de har bllivit uppätna?
hannesc skrev:jo om den är död så kan de väl kanse äta lite på den. men du borde sett nått då. asså ibland är det troligare att se dom när de är döda än levande.
varför är det läskit?? bara låta vara! glöm inte att en akvarist främsta egenskap är TÅLAMOD!
YellowFish skrev:heheh ja.. men jag köpte ju de IGÅR och tyckte att de va så söta och nu försvinner de bara plötsligt :(
kan de typ.. ha grävt ner sig i sanden eller något? :o
YellowFish skrev:Hahaha nej men asså det är typ en halv cm där och inte visste jag att de fick plats just DÄR... Men ja, bra att de inte är döda iaf! :D