Firren.com

#1 - 11 november 2007 10:12
Är det möjligen någon som vet mer exakt när http://www.firren.com/ tänker öppna igen?
#2 - 11 november 2007 13:35
nu är ju november snart slut.......
har dom bommat igen för gott?
#3 - 11 november 2007 14:02
polysperma skrev:
nu är ju november snart slut.......

har dom bommat igen för gott?

Vet inte vilken kalender du följer men här är det 11 november i alla fall ;)
#4 - 11 november 2007 14:09
japps och som alla vet så säger november svich å man har jul ångest å panik å hela köret så hmmm jaja ändrar det till mitten av november då ;)
*lutar mej lungt tbx.......ahhhhh har god tid på mej med julklappar, knäck, pepparkakor*
#5 - 24 november 2007 19:12
polysperma skrev:
japps och som alla vet så säger november svich å man har jul ångest å panik å hela köret så hmmm jaja ändrar det till mitten av november då ;)

*lutar mej lungt tbx.......ahhhhh har god tid på mej med julklappar, knäck, pepparkakor*

novemeber går snabbt,, jag vill att firren.com ska öppna inom snarast tid.. det var ju bra sortiment där
#6 - 25 november 2007 07:40
elinj skrev:
jag vill att firren.com ska öppna inom snarast tid.. det var ju bra sortiment där

OCH bra pris... De kan väl åtminstone uppdatera med nytt datum...Inte så många daga kvar på november nu ju. Hoppas bara inte sortimentet blir sämre nu.
#7 - 25 november 2007 18:05
Eurydike skrev:
OCH bra pris... De kan väl åtminstone uppdatera med nytt datum...Inte så många daga kvar på november nu ju. Hoppas bara inte sortimentet blir sämre nu.

M bra pris är det defenitift...
Jag hoppas att de inte kommer lägga ner sidan bara..
#8 - 25 november 2007 18:13
elinj skrev:
M bra pris är det defenitift...

Jag hoppas att de inte kommer lägga ner sidan bara..

Nej men säg inte så! De har så himla bra service också och växter och stort utbud och bra priser, snabba leveranser.
De får inte lägga ner! De ska öppna igen nu imorgon :D *hoppas*
#9 - 25 november 2007 18:59
Eurydike skrev:
Nej men säg inte så! De har så himla bra service också och växter och stort utbud och bra priser, snabba leveranser.

De får inte lägga ner! De ska öppna igen nu imorgon :D *hoppas*

Jag hoppas VERKLIGEN inte att de ska lägga ner,, men det värkar ju nästan som det.. det är bara en vecka kvar av november...

grr...[:(!]
#10 - 28 november 2007 12:04
Borde bara vara att maila @firren.com och sätta vad du vill framför eftersom om mailen inte finns brukar det komma till dem som äger domänen.
#11 - 28 november 2007 12:21
Vet att man mailat med någon Inger där förut gällande beställningar...men hittar inte mailadressen. Har ev bytt dator sedan dess....minns inte så noga...Så den kanske inte ens finns här.
Det kan ju vara så att de sålt butiken och det är därför den ska öppna med nytt sortiment. Jag hoppas bara att det blir någon försämring. För Firren var en av mina absoluta favoritbutiker vad gäller akvarietillbehör och växter.
#12 - 28 november 2007 12:34
[email]inger@firren.com[/email] hade inger för mail adress
#13 - 28 november 2007 16:18
Jag provade att maila men fick felmeddelande. :-(
#14 - 28 november 2007 16:50
Eurydike skrev:
Jag provade att maila men fick felmeddelande. :-(

ok mindre kul :(

Jag hoppas dom öppnar snart,, vill de inte har några kunder eller?
Guest
#15 - 28 november 2007 21:16
elinj skrev:
ok mindre kul :(

Jag hoppas dom öppnar snart,, vill de inte har några kunder eller?

Då skulle du beställt när PWSS inventerade eller flyttade;)
#16 - 29 november 2007 12:05
Lutt skrev:
Då skulle du beställt när PWSS inventerade eller flyttade;)

jaså vad då rå??
#17 - 3 december 2007 18:05
Fortfarande stängd? Vill gärna se den hemsidan, alla verkar ju gilla den :)
#18 - 4 december 2007 21:43
Nu har det gått ett par dagar i december också. Kan man inte hålla vad där står kan man iallfall informera kunderna om vad som händer.
#19 - 5 december 2007 08:33
Man tycker ju det... Men det är väl sålt och blivit försenat kan man tänka sig. Hade det varit samma ägare hade ju de gamla mailadresserna funkat.
Hoppas hoppas hoppas bara de inte ändrar för mycket....
#20 - 5 december 2007 15:06
Plarsen skrev:
Fortfarande stängd? Vill gärna se den hemsidan, alla verkar ju gilla den :)

Mja, så märkvärdig var den nog inte. :p Det skulle nog bli mer väsen om PWSS stängde, som inte heller är så märkvärdig, och det visar i sin tur att här finns affärsmöjligheter för den som vill sälja akvarietillbehör på www.
#21 - 5 december 2007 16:43
jag tycker firren är väldigt bra,, jätte bra servic var det, jag hade ju kontakt med den som sände iväg sakerna och kunde fråga om mer saker om just den varan jag köpte
Även att jag fick gratis slang till min luftpump.
#22 - 10 december 2007 22:13
Undra om något är på gång nu då sidan ser konstig ut :)
som jag fattar det är sidan tom just nu vilket KAN betyda att dem håller på att ladda upp den nya sidan.
Kan alltid hoppas.
#23 - 11 december 2007 09:10
Den som inte kan hålla sig med att vänta och se kan med fördel följa länken nedan och ta kontakt med domän-ägaren, finns namn, adress och telefonnr.
http://whois.net/whois_new.cgi?d=firren&tld=com
#24 - 23 december 2007 15:48
Jag tror jag vet anledningen till att det inte går att maila med inger; mailade henne under november för att kolla när butiken skulle komma igång igen och hon meddelade då att hon inte längre är delaktig i verksamheten pga personliga själ... så hennes adress kanske har blivit raderade nu helt enkelt.
#25 - 25 december 2007 14:30
med andra kan ord,, kan man nästan säga att de inte kommer igång med sidan???
#26 - 25 december 2007 16:52
Nu har de plockat bort sidan med att de kommer igen med nystart och nytt sortiment i november. Så man kan nog räkna med att de lagt ned verkasamheten. Väldigt väldigt synd. Var den bästa akvarietillbehörsbutik som fanns.
#27 - 25 december 2007 19:14
jag håller med. :(

Annons