Eftersom den ursprungliga reklam-tråden blev kidnappad av Michael Moore, och mitt försök att starta en ny, okidnappad, tråd uppenbarligen blev raderad, så försöker jag igen:
Testar Firefox igen. Bra, minst lika bra som Internet Explorer, men har lite frågor.
1) Hur slår man på inline autocomplete? Alltså att när man skriver "zoop" i addressfönstret så fylls www.zoopet.com automatiskt. Direkt i addressfönstret, INTE bara dyker upp som en post i en scroll-down lista.
2) Det verkar finnas en fördröjning inlagt i Firefox, så det tar runt en halv sekund för nåt att hända när man klickar på en knapp (t.ex. i en meny). Standard WindowsXP har en liknande fördröjning (för att visa animationer etc), men den har jag tagit bort - kan man ställa ner Firefox fördröjning nånstans?
3) I vanliga IE kan man radera felaktiga URL och sök-entries genom att välja dem i scroll-down listan och trycka på delete. Det funkar inte med firefox, finns det nåt annat sätt att slippa störas av felstavade URL'er och sökord?