Finns Trollhättans akvarieförening fortfarande?

#1 - 15 februari 2008 20:03
som sagt, jag undrar om trollhättans förening fortfarande håller igång (då jag e relativt ny inom akvarie världen o bor i trollhättan så klart.)

eller är det uddevalla som man får vända sig till?

Mvh Hans Börjesson
#2 - 15 februari 2008 20:07
Det tror jag nog. Jag har inte hört att de ska ha lagt ner.
#3 - 15 februari 2008 20:35
jodå Jag var i lokalen för två veckor sedan.:)
http://www.sarfakvarist.se/SARFForeningar.html
#4 - 15 februari 2008 21:45
konstigt att hemsidan inte har funkat på ..... ett bra tag...
#5 - 4 augusti 2012 16:19
Tar upp denna gamla tråden då jag precis flyttat tillbaka till Trollhättan :)

Så jag ställer samma fråga som ovan, finns den? Var förbi lokalen på idrottsvägen men satt inte någon skylt på dörren längre?

Och om den nu finns kvar, hur kommer man i kontakt med någon där? Hittar ingenting på nätet om nån kontakt person.
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 4 augusti 2012 17:05
Vet inget om detta - men Uddevalla Akvarieföreing är synnerligen livaktig.

Sedan får du se till att dyka upp på diskusmötet i Trollhättan nu i augusti - där lär du få svar
#7 - 21 augusti 2012 07:07
Majkie88 skrev:
Tar upp denna gamla tråden då jag precis flyttat tillbaka till Trollhättan :)

Så jag ställer samma fråga som ovan, finns den? Var förbi lokalen på idrottsvägen men satt inte någon skylt på dörren längre?

Och om den nu finns kvar, hur kommer man i kontakt med någon där? Hittar ingenting på nätet om nån kontakt person.

Vi har av vecklad vår lokal och kommer enbart att hålla möten hos de få medlemmar som finns kvar framöver.Men är det något du vill veta så kontakta mig.

Precis som Kjell skriver,,,,,du samt alla andra är välkommen till mötet i Trollhättan nu den 25 .Handlar inte bara om diskus utan mycket annat också.Detta är också ett sätt att förena oss akvarister,,,vi blir mindre och mindre.Kan ju vara roligt att slå ihop föreningar med möten mm,,,,Alltså göra något större av det !

Så alla är välkomna dit !!!

Annons