Finns det något man kan göra?

#1 - 8 maj 2008 18:09
Jag beställde snäckor från www.snailshop.co.uk för ett tag sedan. Betalningen skedde samtidigt som jag beställde. Snäckorna kom i måndags, men sju stycken saknades. I "gengäld" hade de skickat med fyra snäckor som jag inte hade beställt och inte ville ha (dock dog den ena dagen efter). Jag mailade snailshop direkt när jag hade fått snäckorna i måndags, och sen igen igår. Men de verkar bara ignorera mig. Jag vill ju helst ha snäckorna som jag har beställt, men annars vill jag ha mina pengar tillbaka. Vill inte betala pengar för ingenting. Dock verkar Snailshop strunta i vad jag vill. Finns det något man kan göra?
#2 - 8 maj 2008 18:17
Kontakta konsumentombudsmannen kanske ?

Låter ju tråkigt detta :(
Jag som hade börjat leka med tanken att beställa snäckor över nätet :(
#3 - 8 maj 2008 18:25
Men det är ju en butik i England. Då funkar väl inte det?
#4 - 8 maj 2008 18:27
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=red]Ring dom, oftast mycket effektivare än ett mail.[/COLOR][/FONT]
#5 - 8 maj 2008 18:30
Jag funderade över det, tills jag insåg att de inte har skrivit ut något telefonnummer på hemsidan. Det går bara att maila eller skriva brev. :/











Annons