Filmsnuttar+bilder Arapaimas

#1 - 7 april 2008 07:22
Har tyvarr varit upptagen med viktigare saker nagra dagar,men har kommer lite snuttar och bilder pa arapaimas och alligator gars samt lite bilder pa bygget.

Kommer mera nar jag far tid !

www.sssag.li/ara01e.htm
#2 - 7 april 2008 07:40
Underbart!!!
JeBoro
#3 - 7 april 2008 10:39
Ber om ursäkt för mitt negativa inlägg i din andra tråd. Jag trodde att detta nästan var för bra för att vara sant men det var det inte.
Riktigt häftigt bygge och jag säger som en del andra har gjort. Jag är inte alls avundsjuk :P
#4 - 7 april 2008 16:38
AWESOME!!! X)

Gillar dina gigas, och gar'sen där i sätter pricken över i't! sket nice!

Thumbsup ;)
#5 - 7 april 2008 22:09
Dina gars var grymt fina.

Tror nog jag talar för alla på zoopet när jag säger Give me your life man. Grymt att man kan göra så mycket med sin hobby, inspirerande.

Tack för att du delat med dig, fortsätt gärna
#6 - 7 april 2008 23:24
[:-35] [:-35] [:-35] [:-35] [:-35] [:-35] [:-35]

jäääääklar va NICE! helt otroligt stor damm det där, en tiondel av den skulle räcka livet ut för alla mina firrar!

älskade filmerna när gäddorna fick mat, dom såg så otroligt söta ut! :D

har du tänkt skaffa några fler arter så småningom? [:-38]
#7 - 8 april 2008 01:43
JeBoro skrev:
Ber om ursäkt för mitt negativa inlägg i din andra tråd. Jag trodde att detta nästan var för bra för att vara sant men det var det inte.

Riktigt häftigt bygge och jag säger som en del andra har gjort. Jag är inte alls avundsjuk :P

Helt ok, tack !
#8 - 8 april 2008 15:00
Amaro skrev:
Dina gars var grymt fina.

Tror nog jag talar för alla på zoopet när jag säger Give me your life man. Grymt att man kan göra så mycket med sin hobby, inspirerande.

Tack för att du delat med dig, fortsätt gärna

Tack for visat intresse, fortsatter regelbundet, ska hem och jobba 4 manader snart men efter det sa ar nya krafttag som galler ! Har hyrt ett magasin pa 200 kvm, blir nog lite fler akvarium nu !
#9 - 8 april 2008 15:57
THE_DUDE skrev:
[:-35] [:-35] [:-35] [:-35] [:-35] [:-35] [:-35]

jäääääklar va NICE! helt otroligt stor damm det där, en tiondel av den skulle räcka livet ut för alla mina firrar!

älskade filmerna när gäddorna fick mat, dom såg så otroligt söta ut! :D

har du tänkt skaffa några fler arter så småningom? [:-38]

Har 9 st tiger shovelnose (catfish) som gar pa vaxt nu, dom gar ut i lilla dammen snart, dom har obegransad tillgang pa smafisk och vaxer nat fruktansvart fort. Dom borde nog vara klara for att ga ut i stora poolen i oktober/november.

I ovrigt ar det fisk for mina akvarium som ar pa gang, har bland annat en bestallning pa 10 grona arowanor och dom kommer att levereras i juni/juli.

Haller ocksa pa att letar efter mera rockor, leopoldi, henlei eller pearl men jag vill bara kopa grupper 6-8 djur 15-20 cm, majoritet honor sa det ar inte sa latt att hitta men det dyker nog snart upp nan kull.

Letar ocksa efter svarta arowanor, numera fridlysta, kommer nog att bli eftertraktade i framtiden !
#10 - 8 april 2008 23:35
9 st, haha låter grymt!

jaså den svarta arow'n är fridlyst nu, synd. men hoppas du hittar några!

(sorry, ja kan inte låta bli) men här är ett annat tips:
http://www.greatfish.twmail.net/gallery/gallery-catfish1.htm

missa inte filmen en bit ner strax under bilderna ;)
#11 - 9 april 2008 21:36
wow niiice alltså :)

Annons