fel

#1 - 10 februari 2005 11:30
fel - see off topic istället

Detta kan med fördel raderas
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 10 februari 2005 11:35
[QUOTE=erikthur]fel - see off topic istället

Detta kan med fördel raderas[/QUOTE]
förstår inte vad du menar:confused:
#3 - 10 februari 2005 11:37
Radera denna tråd - jag råkade skriva ett inlägg här som jag sedan postade på off-topic eftersom man inte vare sej kan flytta inlägg själv eller radera dem.
#4 - 10 februari 2005 11:39
Testar genom att skriva ett inlägg där jag inte är admin för att se hur det funkar.
#5 - 10 februari 2005 11:46
[QUOTE=erikthur]Radera denna tråd - jag råkade skriva ett inlägg här som jag sedan postade på off-topic eftersom man inte vare sej kan flytta inlägg själv eller radera dem.[/QUOTE]
Måste vara trög för jag fattar inget. Skrev ett inlägg i denna tråd reggad som vanlig medlem och det var inga problem att radera inlägget.
Startade den ny tråd och klickad på ändra och det gick bra, men det gick inte att flytta tråden till en annan kategori eller att helt radera den, men det skall det inte heller gå att göra. Hittade då inte heller texten "radera denna tråd"
#6 - 10 februari 2005 11:50
Första inlägg kan väl inte raderas - det har varit på tapeten förut.
Eller har detta ändrats sedan dess?
Nej nu måste jag iväg till vättertåget för att göra em arbete på Ryhov.
#7 - 10 februari 2005 11:58
[QUOTE=erikthur]Första inlägg kan väl inte raderas - det har varit på tapeten förut.
Eller har detta ändrats sedan dess?
Nej nu måste jag iväg till vättertåget för att göra em arbete på Ryhov.[/QUOTE]
Nej som jag skrev ovan så kan inte det första inlägget raderas - men det står ju inte heller angivet att det kan raderas så jag förstår inte poängen med ditt inlägg.
#8 - 10 februari 2005 12:00
[QUOTE=Kjell Testsson][QUOTE=erikthur]Radera denna tråd - jag råkade skriva ett inlägg här som jag sedan postade på off-topic eftersom man inte vare sej kan flytta inlägg själv eller radera dem.[/QUOTE]
Måste vara trög för jag fattar inget. Skrev ett inlägg i denna tråd reggad som vanlig medlem och det var inga problem att radera inlägget.
Startade den ny tråd och klickad på ändra och det gick bra, men det gick inte att flytta tråden till en annan kategori eller att helt radera den, men det skall det inte heller gå att göra. Hittade då inte heller texten "radera denna tråd"[/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red]Jag tror det var så här:[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Erikthur startade den här tråden men kom på att han startade den i "fel" kategori. Ändrade rubriken och inlägget til det som står i 1:a inlägget. Startade sedan om sin tråd i "rätt" kategori och vill att denna tråden raderas.[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Hoppas jag inte krånglade till det ytterligare! :) [/color][/font]
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 10 februari 2005 12:06
[QUOTE=Maria - Sjöjungfru][QUOTE=Kjell Testsson][QUOTE=erikthur]Radera denna tråd - jag råkade skriva ett inlägg här som jag sedan postade på off-topic eftersom man inte vare sej kan flytta inlägg själv eller radera dem.[/QUOTE]
Startade den ny tråd och klickad på ändra och det gick bra, men det gick inte att flytta tråden till en annan kategori eller att helt radera den, men det skall det inte heller gå att göra. Hittade då inte heller texten "radera denna tråd"[/QUOTE]
[font=Comic Sans MS][color=red]Jag tror det var så här:[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Erikthur startade den här tråden men kom på att han startade den i "fel" kategori. Ändrade rubriken och inlägget til det som står i 1:a inlägget. Startade sedan om sin tråd i "rätt" kategori och vill att denna tråden raderas.[/color][/font]
[font=Comic Sans MS][color=red]Hoppas jag inte krånglade till det ytterligare! :) [/color][/font][/QUOTE]

Okej så måste det vara han menar - tur att nån begriper. Trodde han tog upp att ett felaktigt meddelande dök upp någonstans i forumet.
Nåväl om man lägger startar en ny tråd i fel kategori så är det bästa man kan göra att skicka ett mail till admin om det och bifoga en länk om vilken tråd det gäller.
#10 - 10 februari 2005 17:13
Sjöjungfrur har minsann huvudet på skaft...
Precis så var det:
http://www.zpet.se/forum/showthread.php?t=70884

Annons