Hur var det nu med fotoalbumet, var bilderna tvugna att vara akvarierelaterade, eller är det OK med ett album för lilla söta nytillskottet i famlijen... vår minigris Gloria alltså! Zoopet innefattar ju även andra smådjur, men det kanske inte är ok i albumen?
Inga moderatorer närvarande? :confused:
Men så vitt jag läst rätt skall det vara akvaristisk anknytning men även Homo sapiens på zoopet race och dylikt var ok och kanske något annat i yttersta undantagsfall...
Men var finns ditt civil kourage, Nancy?
Posta ett antal bilder och se vad som händer...
:D
Nu är jag inte den som retas i onödan... så jag väntar nog med bilderna tills jag vet att det är OK Erik.... har ju ändå möjlighet att lägga ut en och annan bild i minigriståten. Tänk att det inte var du på bilden Erik... det har jag ju trott hela tiden!!! :p
[font=Comic Sans MS][color=red]Grattis till nytillskottet Nancy :). Om du inte redan har hittat in på minigrisen.com så kan jag rekommendera ett besök där. Det är min kompis som gjort den hemsidan.[/color][/font]
Tack Maria... Jo, Chichos matte har jag kontakt med både genom mail och hemsidan, hon har ju en minigriståt här på Zoopet också, där vi skrivit en del och där det finns en "rackartygsbild" på Gloria. Så Anna är din kompis.... tänk vad världen är liten!!!
De foton som läggs in skall på något sätt ha anknytning till akvariehobbyn och visa t.ex. fiskar, växter, akvarier, akvariemöten etc något enstaka undantag (ett av många foton) från denna regel kan dock accepteras.
Jag bestämde mig för att zoopet innefattar mer än bara akvariefiskar och laddade upp ett par foton på våra kattungar för ett par veckor sedan. Ingen har bett mig ta bort dem ännu, och jag hoppas att ingen kommer göra det heller. :)
Okidok... vågar du så vågar jag Neptun! Slänger upp några och ser vad som händer! Letade faktiskt efter fotoreglerna men hittade dem inte (i vanlig ordning är jag urdålig på att söka) var hittar man dem?
Såg reglerna nu... de kommer alltså upp när man ska lägga in foton. Vore nog bra om man kunde hitta dem redan innan... men det är kanske så också? Lade in tre foton, får väl se om det accepteras... annars får jag väl ta bort två då, eftersom ett var OK.
[COLOR=Red][FONT=Comic Sans MS]Ja, världen är bra liten ibland. Jag och Anna jobbade ihop ett par år och nu är vi inte bara kompisar utan även kund/leverantör. Hälsa henne från mig.[/FONT][/COLOR]
Som det står så är det OK med enstaka undantag från foton med "akvaristiks anknytning".
Sedan är det ju ibland svårt att ange en exakt gräns för vad som är "enstaka".
Om Tant Nacy lägger in 2-3 foton på minigrisar när hon redan har mer än 70 inlagda med "akvaristisk anknytning" så är det helt OK.
Om person X lägger som bara har 2 fiskfoton inlagda också lägger in 2 grisfoton så handlar det ju knappast inte om enstaka undantag.
Men som sagt det hela är ju ofta en bedömningsfråga - att jag missade att svara på denna tråd berodde på att jag var bortrest (stod angivet på första sidan).