Tack för alla positiva kommentarer! Började lite smått igår och förstod att det här är inte något som kommer gå på en eftermiddag :)
Ursprungligen skickat av Holmby
Tycker det låter som en bra ide. Det finns ju material att ta av.
Jag tycker också att du skall "skänka" din text till Zoopet, så att den ligger på Zoopet. "Nya" Zoopet kommer ju till stor del bygga på att medlemmarna skickar in artiklar/bidrag.
Det finns inget som hindrar att inte du också har den liggande på din egen hemsida, men problemet med privata hemsidor är att de kommer och går lite för ofta.
Självklart kommer jag "skänka" bort den till zoopet och vilken sida som än vill ha den, som jag skrev kanske man kan lägga in den som klistrad tråd i växtforumet. Alla som vill ska kunna ha tillgång till den.
Ursprungligen skickat av Jimmie_
Här är en rätt bra diskution om växtakvarium. http://www.zoopet.com/akvarium/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27311&whichpage=1
Jag vet [:D] Det var egentligen när jag läste den tråden som jag fick idéen.
Ursprungligen skickat av oveb
Det skall bli spännande att se vad det står om gödning i bottnen :)))
Alla verkar inte helt och hållet ense där (understatement of the day)
Hehe, no kidding? :) Men jag har en ganska bra idé iallafall tror jag...
Ursprungligen skickat av Punko
Eftersom Defdac varit den styrande växtgurun så kan man ju gissa.. o alla vet ju va han tycker om bottengödning=).
Om denna "FAQ" ska vara fullständig tycker jag att du "heljis" ska gå in på fler forum än bara zoopet o samla information. Inte för att jag tvivlar på defdacs kunskaper, men kanske lite dumt o göra en FAQ utifrån en persons erfarenheter.
Jag kommer inte enbart basera faq:en på zoopets forum eller defdac´s uttalanden, även om de naturligtvis kommer utgöra en stor del. Annars kommer jag använda Aquatic Plant Central, Hjortgatan, ciklid.se´s forum osv osv. Ge mig tips om du har någon bra sida.
Mvh. Martin