Fantastiskt födesedagspresent

#1 - 6 december 2009 19:50
Fyllde ju 40 år i veckan som gick som en del säkert sett här i forumet.
Hade i går en liten fest och bjöd lite släkt och vänner på mat och dryck natten lång.

När det var dags för paketöppning så fick jag presentkort på presentkort. De flesta på djurmagasinet i Mora. Värdet på de samlade presentkorten uppgår till 7000:- vara 6000:- är på djurmagasinet och 1000:- på min lokala djurbutik.
Har dock ingen aning vad jag ska inhandla för dessa pengar då jag har tillräckligt med fisk i dom kar som jag har =) Angenäma problem dock hehe....
Kanske blir ännu ett akvarium =)

Kommer nog kanske att satsa på någon lite dyrare fisk nu när man har råd :D kanske några stora fina diskusar eller någon lite ovanligare mal, har ju alltid velat ha hypancistrus zebra :)
#2 - 6 december 2009 20:59
mikey13 skrev:
Fyllde ju 40 år i veckan som gick som en del säkert sett här i forumet.

Hade i går en liten fest och bjöd lite släkt och vänner på mat och dryck natten lång.

När det var dags för paketöppning så fick jag presentkort på presentkort. De flesta på djurmagasinet i Mora. Värdet på de samlade presentkorten uppgår till 7000:- vara 6000:- är på djurmagasinet och 1000:- på min lokala djurbutik.

Har dock ingen aning vad jag ska inhandla för dessa pengar då jag har tillräckligt med fisk i dom kar som jag har =) Angenäma problem dock hehe....

Kanske blir ännu ett akvarium =)

Kommer nog kanske att satsa på någon lite dyrare fisk nu när man har råd :D kanske några stora fina diskusar eller någon lite ovanligare mal, har ju alltid velat ha hypancistrus zebra :)

Ett fluval G4/6 kanske? om de har det förstås. Annars tycker jag att du ska starta ett nytt kar, eller uppgradera de du har:)
#3 - 6 december 2009 22:14
Om du ska skaffa zebrapleco så gör inte det bara för att den råkar vara lite "dyrare" och exklusiv nu och du har råd ;)

Grattis i efterskott förresten :D
Bilagor:
#4 - 7 december 2009 16:27
drd skrev:
Om du ska skaffa zebrapleco så gör inte det bara för att den råkar vara lite "dyrare" och exklusiv nu och du har råd ;)

Grattis i efterskott förresten :D

Tackar :D

Skaffar den inte för att den är exklusiv utan för att jag är malfantast och vill verkligen ha zebraplecon :) har haft funderingar förr på den men vill då helst ha dom i ett lugnt kar med andra små fiskar,så vi får se om det inte blir verklighet nu :)
#5 - 7 december 2009 18:29
Dom gillar rejält med fart i vattnet ;)
#6 - 8 december 2009 13:08
Jag hade nog kikat lite på ett Red Sea Max saltvattensakvarium... :p

Och grattis! :)
#7 - 8 december 2009 19:30
drd skrev:
Dom gillar rejält med fart i vattnet ;)

Jo, det misstänkte jag, många malar vill väl ha fart i vattnet?
Med lugnt tänkte jag på lugna fiskar tillsammans med zebraplecon :)
#8 - 8 december 2009 19:35
Jens A. skrev:
Jag hade nog kikat lite på ett Red Sea Max saltvattensakvarium... :p

Och grattis! :)

Hmm, vet inte ett smack om saltvatten, så det får nog vänta tror jag. Har fått för mig att det är mycket mer jobb med det :)

Tackar för gratulationen :D

Annons