Är det fler än jag som följer detta på Tv4??Tänk att ha 10 ungar jag hade aldrig klarat det:pdet hade blivet min död.Jag känner en familj som blir 12 nu i Mars där bägge inte har jobbat eller lyft ett finger i hela deras liv,förutom i sängen där går det under.Hur dem klarar sig är en gåta undrar hur mycket pengar dem får var månad i Barnbidrag 10 barn=???Nån som vet....
Idag sa jag om Skåne familjen eller hela tiden sagt att mannen har sjukligt sätt till barnen då han vägrar att dem ska äta själv för allt efterarbete som det innebär då med tanke på städning:dSen kom jag på Jag är för f.n lika dan själv jag hatar när ungarna ska äta spagetti,ris för att inte tala om SOPPA det ända jag tänker på innan under Middagen är hur F.N ska jag få upp detta nu ifrån golvet.Men det har man lärt sig dammsugar allt även vätskan.
Det skulle nästan var en lag som säger att Barn upp till 5 år ska äta saker som är lätta att ta upp så som Hamburgare,Nuggets,Pizza allmänt stora saker som går att förtära för ett barn och som är lätta att plocka upp:d:d:d
Nu ska den familjen åka på Semester vi har tre ungar och vi var på Kreta aldrig mer var min kommentar efter dem har 10 ungar vad roligt dem kommer att ha säger jag bara;):D