Familjemedlemsskap

#1 - 24 juni 2008 13:23
Jag har ett förslag/fråga... många föreningar har ett familjemedlemskap som kostar lite mer än ett vanligt medlemskap men hela familjen får vara med. Kanske något för Zoopet Gold? Min sambo är Gold, t.ex. och om det fanns ett familjemedlemskap skulle vi ta det.

Problemet är väl då hur kolla vilka som ingår i en familj.
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 24 juni 2008 13:59
Problemet är ju som sagt att vi inte är fysiska medlemmar utan att vi egentligen bara är nätmedlemmar.
Sedan räcker det ju egentligen bara med en medlem per familj för att man skall ha tillgång till allt (man får väl anta att den som är goldis i familjen låter andra familjemedlemmar kolla på goldgrejerna).
I något enstaka fall så vet jag dock att det är 2 goldmedlemmar i samma familj - där är dock bägge extremt akvaristiskt intresserade.
Det skulle dock bli lite administrativt krångligt att administrera detta - eftersom det rör sig om väldigt få fall.

Kan väl också nämna att den enda "Zoopetklubben" som har lite träffar och samtidigt har ett krav på goldmedlemskap - Zoopetklubbväst - alltid tillåter familjemedlemmar att hänga med på sina träffar

Annons