[FONT=Comic Sans MS] [SIZE=5]Hejsan![/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=4] Jag ska eventuellt få en/ två vandrande pinnar och jag vill gärna ha fakta om dom! [:)] [/SIZE][/FONT]
[LIST]
[*][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red]Ska dom ha sällskap?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red]Vad äter dom + hur ofta ska man byta mat + vatten?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red]Hur stort terrarium ska man ha, kan man ha en plastbox?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=red]Vad [SIZE=5]ska [/SIZE][SIZE=4]dom ha i sitt terrarium?[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#ff0000]Vad skulle vara kul att ha i terrariumet?[/COLOR][/SIZE][/FONT]
[*][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#ff0000]Vilka växter kan man ha?[/COLOR][/SIZE][/FONT][/LIST][FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#ff0000] [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=4][COLOR=#ff0000] [SIZE=5][COLOR=black][SIZE=4]Skriv allt du kommer över!!![/SIZE] :D [/COLOR][/SIZE][/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5] //Tack på förhand, Jenny[/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=navy]Jag[/COLOR][/SIZE][/FONT][FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][COLOR=navy] skulle också vilja ha fakta om krabbor[:-137] [/COLOR][/SIZE][/FONT]
[FONT=Comic Sans MS][SIZE=5][/SIZE][/FONT]