Få tag på BackToNature

#1 - 7 november 2007 15:36
För ca ett år sedan skulle jag köpa en BTN bakgrund, får efter ett par veckor reda på att tillverkaren ligger efter i produktionen. Jag struntade i att vänta och körde igång burken.
Nu ska jag inreda ett annat akvarie och tänkte då skaffa en bakgrund.
Vad får man då veta, jo tillverkaren har inga bakgrunder i lager.

Hur kan man ligga så långt efter hela tiden? Är det inte läge att expandera om man ligger så långt efter i produktionen?

Är det någon som vet om någon affär har lager på bakgrunder?
#2 - 7 november 2007 15:50
det kan ju bero på flera saker.
Tycker du kan ringa dom zoo butikerna som finns på nätet, och dom du har i din närhet och fråga om dom har någon inne.
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 7 november 2007 16:01
För ca ett år sedan skulle jag köpa en BTN bakgrund, får efter ett par veckor reda på att tillverkaren ligger efter i produktionen. Jag struntade i att vänta och körde igång burken.

Nu ska jag inreda ett annat akvarie och tänkte då skaffa en bakgrund.

Vad får man då veta, jo tillverkaren har inga bakgrunder i lager.

Hur kan man ligga så långt efter hela tiden? Är det inte läge att expandera om man ligger så långt efter i produktionen?

Är det någon som vet om någon affär har lager på bakgrunder?

Jodå dom har expanderat rejält men eftersom det är ett hantverk så tar det väldigt lång tid att lära upp nya.
Det är ju inte bara att trycka på en knapp så sprutar det ut nya bakgrunder. Produktionen är väl idag ungefär 3-dubblad jämfört med vad den var för 1,5 år sedan.

Sedan som fredd skrev så är det bara att ringa runt och kolla - många affärer har i lager
#4 - 7 november 2007 16:09
Jag har för mig att jag såg BTN på Herkules här i Gbg förra veckan.

Thomas
#5 - 7 november 2007 17:11
Fick delvis napp. Hittade en Rocky juwel 100cm istället för 120cm. Försäljaren tyckte att man kan sätta en 20cm slimline imellan, vad tror ni om det?
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 7 november 2007 17:17
Fick delvis napp. Hittade en Rocky juwel 100cm istället för 120cm. Försäljaren tyckte att man kan sätta en 20cm slimline imellan, vad tror ni om det?

Den skulle väl funka, men färgerna är ju inte riktigt samma. Så åk dit och kolla först så du ser hur det kommer att bli
#7 - 7 november 2007 17:19
Jag vet inte om jag hade gjort det. Det är ju inga billiga grejer och jag hade troligen ångrat mig med tiden (japp, har mina principer när det kommer till ordning.. :D)
Men som skrivet ovan; åk och kolla och se hur det kan tänkas bli. Kanske tom kan bli skitbra!
#8 - 7 november 2007 17:40
hornbach har några med =)
#9 - 7 november 2007 18:05
hornbach har några med =)

btn bakgrunder?
#10 - 7 november 2007 22:13
fredd skrev:
btn bakgrunder?

nej inte BTN

nått annat företag med inte alls samma kvalitetskänsla...
#11 - 11 november 2007 01:07
ne ja vet, tror det är juwels bakgrunden som Verbal tänker på. ( dom är fruktansvärt fula...)

Annons