Expressen rekomenderar

#2 - 30 april 2009 12:50
Roligt att dom länkar men dom kanske skulle varit in på sidorna i fråga och läst på lite mera om akvarier, alternativt formulerat sig på ett annat sätt i artikeln.

Citerar

"Eftersom vanligt kranvatten innehåller ämnen som skadar fiskarna måste man också hälla i så kallat vattenberedningsmedel och låta akvariet stå i minst ett eller två dygn innan man släpper ner fiskarna."

Kanske när man skriver sånt som gör att människor tror att man MÅSTE använda vattenberedningsmedel jämt.
Guest
#3 - 30 april 2009 12:52
Zoonen är ett skitforum me en skit administratör.

Yay 1001 inlägg :p (så många hkr har en bugatti veyron :p)
#4 - 30 april 2009 16:03
Narii skrev:
Zoonen är ett skitforum me en skit administratör.)

Jag tycker alla som lägger energi på upplysning av vår hobby är bra.
zoonen är en gratistjänst som jag tycker levererar mycket tillbaka.
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 30 april 2009 16:26
Narii skrev:
Zoonen är ett skitforum me en skit administratör.

Yay 1001 inlägg :p (så många hkr har en bugatti veyron :p)

Om man vill kritisera andra hemsidor - gör det i så fall på resp. hemsida och INTE på Zoopet.

Trevligt förövrigt att zoopet blev uppmärksammat
#6 - 30 april 2009 16:29
Kan få fler att lyckas med första akvariet och inte tröttna eftersom fiskar och växter ändå bara dör
Guest
#7 - 30 april 2009 17:25
Om man vill kritisera andra hemsidor - gör det i så fall på resp. hemsida och INTE på Zoopet.

Kjell, de är de ja gjort, och hur slutade det? Jag blev raderad för att ja kritiserade forumet.
Ja sa de till honom på ett trevligt sätt (inte som här).
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 30 april 2009 17:36
Narii skrev:
Kjell, de är de ja gjort, och hur slutade det? Jag blev raderad för att ja kritiserade forumet.

Ja sa de till honom på ett trevligt sätt (inte som här).

På Zoopet får man kritisera Zoopet, men inte andra akvariehemsidor;)

Sedan om andra sidor följer en annan linje är tråkigt, men inget vi kan göra åt.

Annons