Och till ERIK får jag bara säga att tråden var din ide.Du ville diskutera det så här öppet.
Det var du som ville diskutera den här frågan men det var min idé att i så fall göra det öppet.
För mig var det inte så viktigt att diskutera det, överhuvudtaget, men eftersom det var viktigt för dig så, och jag ville inte diskutera det via privat korrespondens, jag ställer så gärna upp och delger min syn på det hela, här så att andra kan se direkt vad som skrivs.
För att säga att det är fel att kalla något lögn så ska det gå att göra rimligt troligt att det inte är lögn, vilket inte är fallet här.
Det är ju inte skillnader i stavelser eller formuleringar, det rör sig om helt motsägelsefulla uppgifter.
Ingen har hittills sett en rimlig möjlighet att få dina motsägelsefulla uppgifter till att inte vara lögn.
Det du i zoopettråden uppfattade som en personlig fråga var ett försök av mig att lämna en dörr att erkänna att uppgifterna inte stämde överens och lite lätt be om ursäkt för det, typ, "hoppsan, jag skrev väl fel" eller till och med bara notera att det upptäcks och låtsas som om det regnade, för att sedan kunna släppa det hela med stoltheten någorlunda i behåll. I stället börjar försöka bråka med mig, och målar in dig och din stolthet mer och mer i ett hörn, och när du försöker täcka tidigare upptäckta lögner uppdagas nya.
Om du är riktigt smart nu hgs, så släpper du det här, och räddar vad som finns kvar av din stolthet. För min del får du gärna fortsätta här i forumet, och jag kommer att fortsätta att delge min syn på saken, det är inte för min skull en del tycker att diskusionen borde läggas ner, jag tror inte det är så mycket för andra zoopetares skull heller, jag tror att folk har medlidande med dig när du fortsätter att göra bort dig. Det är vad jag tror, även jag har lite medlidande med dig, men inte för det jag gör, jag svarar bara.
En del andra tycker säkert att jag är en skitstövel som låter dig göra bort dig på det här viset, men jag tror det är nyttigt för dig. Om du kommer till insikt kommer du att släppa det här omgående.
Det är uppenbart för alla utomstående med ett normalt iq eller bättre som har läst igenom alltihopa att du inte hållt dig till sanningen. Att du inte insett det kan vi skylla på att du är upprörd om du vill, du är ju inte utomstående.
Man behöver inte känna en person för att veta att om den personen lämnar motsägelsefulla uppgifter så kan inte allt vara sant. Särskilt inte när uppgifterna vid de senare tillfällena uppenbart medvetet ändrats till uppgiftslämnarens fördel.