Ynglet lever ännu
:DVårt yngel lever än och är nu nästan 1,5 cm. Han tar för sig och simmar mer och mer runt i akvariet och är hur fin som helst. Nu tror vi faktiskt att han fixar detta :)
Jo, jag skulle nog inte heller lägga mina pengar på vissa detaljer i akvariet, men grabben har lagt sina egna och om du bara visste hur många saker vi sagt nej till ... och som sagt, det står som du gissade i [COLOR=red]hans[/COLOR] rum. Hans intresse för akvarie ökar och det är nog inte omöjligt att han väljer att öka storleken på det så småningom, och jag tror nog valet av inredning kommer att mogna eftersom (känns som det redan gjort det till viss del, "vanliga" växter har flyttat in mm) :):D Lillasyster är också sugen på akvarium, så vi får väl se hur detta ska arta sig i familjen. Han man allergiker i familjen så är det ett bra alternativ med akvarium, dessutom är det fruktansvärt rogivande att titta på, så mamman och pappan är väl inte sååå svårövertalade ;) Tack i alla fall för tipsen med vårt yngel, det var perfekt att "hitta" den här sidan så vi kunde fråga och få snabba svar. Det är bra att veta vart vi ska vända oss.
och hur går det nu med ynglet???