Ett nytt forum för malawiciklider.

#1 - 11 september 2011 18:56
ja, som rubriken säger så har det startat ett nytt forum för folk som är intresserade utav malawiciklider, det har börjat droppa in lite medlemmar och det har skrivits en del intressanta inlägg om malawiciklider.
Så ni är välkomna att söka er dit och titta hur det ser ut där.
Det heter malawi.forum24.se

Malawijanne.
#2 - 12 september 2011 06:32
tycker att du ska ändra så att man kan läsa i forumet utan att vara medlem. Om man ska bli medlem måste man "köpa grisen i säcken".
Bästa marknadsföringskanalen är google. Tror säkert att 90%+ av zoopets medlemmar har hittat hit via google (siffra tagen helt ur luften). För google, och hela intenet är ditt forum helt tomt. Finns inget att indexera för att man måste bli medlem. Ingen kommer därför att hitta dit.
#3 - 12 september 2011 06:53
Nasso skrev:
tycker att du ska ändra så att man kan läsa i forumet utan att vara medlem. Om man ska bli medlem måste man "köpa grisen i säcken".

Bästa marknadsföringskanalen är google. Tror säkert att 90%+ av zoopets medlemmar har hittat hit via google (siffra tagen helt ur luften). För google, och hela intenet är ditt forum helt tomt. Finns inget att indexera för att man måste bli medlem. Ingen kommer därför att hitta dit.

Det är inte mitt forum, killen heter najt som nicknamn som startat forumet.
Han hade forumet öppet för alla förra helgen, men då var det troligtvis någon som var inne och saboterade forumet och raderade 70% av inläggen.Inte så skoj.
Så därför var han tvungen att låsa forumet för icke medlemmar, men vem som helst kan logga in bara han registrerar sig som medlem, det är gratis Målsättningen är att han skall låsa upp forumet igen.
Tack för dina synpunkter.Janne
#4 - 6 november 2011 18:21
Jag kan inte bli medlem :(...
Inte fått nåt svar..
#5 - 6 november 2011 18:50
Jag kan inte bli medlem :(...

Inte fått nåt svar..

om du väntar på mail så kan ett vanligt fel på många forum (eller egentligen mailen) vara att den hamnar i skräpposten, kollat den?
#6 - 6 november 2011 19:09
Kollade skräpposten nu, men syns inget där heller...
Väntat veckor nu men inte fått något.
Typ direkt efter jag blev medlem, fick jag ett mail därifrån.
Där det står mitt användarnamn och lösenord.
Sen står det: [COLOR=#2A2A2A][FONT=monospace]Ditt konto är för närvarande inaktivt, administratören måste aktivera det innan du kan logga in. Du kommer att få ett e-post meddelande när det är klart.

Men jag ha inte fått något mail ännu!!
Jag ha testat logga in, men går ej.

Hjälp tack :)[/FONT][/COLOR]
#7 - 6 november 2011 20:31
Jag tar tag i detta med en gång,och jag ber om ursäkt för att det inte funkar.Janne
#8 - 6 november 2011 20:37
Tack
Det är lugnt :D
#9 - 7 november 2011 08:25
Fast då får han ändra så man kan se forumet. Tex kan man läsa forum här utan att vara medlem men man kan inte skriva/radera utan att vara medlem. Har aldrig sett något forum där man kan radera inlägg utan att vara medlem.
#10 - 7 november 2011 10:23
Jag tar med den frågan också, när forumet var nytt så kunde alla gå in och läsa, men det var någon som inte var medlem som gick in och raderade en massa trådar.
Så visst gick det att radera utan att vara medlem
#11 - 7 november 2011 10:55
Jag har mailat adminstratören för forumet era frågor.Malawifantast vad kallar du dig på forumet?Janne

malawi.forum24.se
#12 - 7 november 2011 10:58
Är nybliven Malawiägare, ska kolla in forumet :)
#13 - 7 november 2011 19:16
Jag kallar mig martiin9 :)
#14 - 7 november 2011 19:44
Nu skall du kunna logga in malawifantast, man kan även gå in och läsa i forumet utan att vara medlem.
Är det någon mer som har problem med inloggningen, kan väl pma mig.Janne

malawi.forum24.se

Jag kallar mig martiin9 :)
#15 - 7 november 2011 20:31
Jaaa!! jag kan logga in nu :D
Tack malawijanne för hjälpen.
#16 - 7 november 2011 21:45
Har loggat in mej som medlem nu. det flöt på mycket smidigt, fick ett aktiveringsmail efter ca. 2 timmar :) Heter samma där som här ;) För det är just vad jag är :p

Annons