ensamhet...

#1 - 18 september 2008 21:07
Varför kan man inte finna den rätta för en gång skull? En trogen, ärlig och seriös kille med samma intressen? Vart finner man killen nu man vill ha i höstmörkret och aldrig vill släppa taget om?
#2 - 19 september 2008 01:30
Vännen, visst finns det nån för dig också!! Men man vet ju aldrig när han dyker upp...
Men jag tycker du är stark och modig som vågar vara ensam fast det gör ont. Du tar inte skit bara för att ha någon, det är så bra. Och jag tror inte att det är dig det är fel på, det är nog kanske så enkelt att killarna i din ålder inte har hunnit med riktigt än.

Det är inte kul att vara tjugo, och höra från gamla tanter att det går över med tiden. Fast gamla tanter har också varit tjugo, och en del av oss kommer till och med ihåg hur det var. Så det är från en före detta tjugoåring till dig just nu som jag ändå säger, att han finns därute. Nånstans.
Och det är verkligen menat som tröst, och inte som en klapp på huvudet.
Så från en gammal syster till en yngre syster; stora tröstekramar!!
#3 - 19 september 2008 05:22
ja du, det är krångligt att hitta den rätte o hösten gör väl att man kan känna sig extra ensam. Stor kram o förhoppningar om god jakt!
#4 - 19 september 2008 07:14
Jag tror att om man verkligen vill hitta en bra kille så måste man hitta sig själv först... Alltså om man vill hitta någon att trivas med så måste man först trivas med sig själv... När jag gjorde slut med mina barns pappa så skaffade han en ny kvinna och de grillade med mina barn på min gård. Då mådde jag riktigt dåligt kan jag säga... Men sen började jag trivas med singellivet och när jag kände att jag mådde riktigt bra så träffade jag en helmysikg kille...
Men då fick jag singelnoja först och ville inte ha någon kille... (-:
Alltså, ta det lite lugnt och tänk på att det är mkt bättre att passa på och njuta av singellivet för när du en dag sitter där med familj så kommer du att längta efter det ibland...
Ta en flaska vin och spring över till en väninna och ljug hela kvällen... (-:
#5 - 19 september 2008 12:02
Ta det lugnt, vi finns därute. :)

Fast dansställen kanske inte är den bästa kanalen att hitta en bra gubbe på. Andra sammankomster brukar vara på...varför inte på en akvarieauktion eller något? ;)
#6 - 19 september 2008 20:45
tids nog kommer det väl att komma en för mig med, men börjar bli less att vara ensam:( jag vill me vara lycklig. Jag är den enda i min umgängeskrets som är singel, och det är inte kul alls. Jag mår skitdåligt när man är 3 eller 5 tillsammans då alla sitter och myser, medans man själv sitter och får fantisera.

Så vart finner jag någon för mig?
Som det känns nu, lär jag vara 50 innan jag finner den rätta för mig.. :)

Annons