Nu har mitt 94l akvarium blivit översvämmat med endlers.
Djuraffären är inte intresserade och min mixer vill jag inte riktigt använda till sånt....
Nubi skrev:vad äter endlers yngel men som inte äter räkor??
p.s. Mina mollys äter inte endlersyngel!
Nubi skrev:Mina fjärilsciklider äter inte endlersynglerna. Vad är det för fel på fiskarna jag har!??! :D
Mackan skulle ta några st och så skulle det snart bli auktion i v-ås så då tar man man med sig alla firrar i en påse och skänker till en person som vill använda de som mat :D
Azur skrev:Köp klöverolja. Häll 20 droppar i en hink med fem liter vatten. Rör om ordentligt. Sätt gärna i luftpump. Håva över så många guppies du vill. Vänta en halvtimme efter att den sista fisken slutat andas. Häll alltsammans i toaletten.
Silvertejp skrev:Jag bor i Västerås och är sugen på 1 hona och två hanar, har du bilder på dom?
Nubi skrev:Det finns fler här inne på Zoopet som har endlers, vet att en tjej som bor i Norrköping har :)
Hur skickar man fiskar?
Misuko skrev:Jo, men jag tänkte, att du inte behövde avliva dina, det skulle vara synd! [:(] Packa fiskarna i fiskpåse och lägg fiskpåsen i en frigolitlåda eller motsvarande. :)
Nubi skrev:Så sant! vill inte ta död på mina. Så skönt att man slipper det.
Just för tillfället är endlerserna i en hink (pumpem ligger där i med) och ska snart in i fiskpåsar. Såg att två försökte begå självmord, de hoppade ur hinken :rolleyes: dumma fiskar.
Nubi skrev:Så sant! vill inte ta död på mina. Så skönt att man slipper det.
Just för tillfället är endlerserna i en hink (pumpem ligger där i med) och ska snart in i fiskpåsar. Såg att två försökte begå självmord, de hoppade ur hinken :rolleyes: dumma fiskar.