[QUOTE=Guppet]y0da - visst borde jag skrivit vad min fråga gällde redan i rubriken - är inte så van vid internetforum så jag gör mig nog skyldig till vissa misstag - sorry. :)
Vad gäller tempen så var den ca 26 grader innan, nu lite drygt 28. Och kanske överdrev jag lite vad gäller storlek, men mina pytteyngel verkade vara mycket kraftigare och mer "fiskiga" (säger man så?) idag än igår, och det kändes som en markant skillnad..
Kjell - som jag skrev ovan - kanske överdrev tillväxten något - ber om ursäkt för detta... svårt att få ned en något skämtsam ton så det syns i forumet! (Frågan var dock allvarligt menad och inget skämt, och jag är tacksam för de seriösa svaren!)
Hur som helst - tack för att ni tog er tid att svara en novis! Yngeln lever och ser glada ut, och det är ju huvudsaken![/QUOTE]
Det var inte alls menat att skälla på dig. Om du tog det så så ber jag om ursäkt! Var mer menat som lite hjälp till dig. Blir ju lite lättare att rodda runt och svara här på forumet om rubriken speglar innehållet i tråden :) (Även om innehållet i trådarna har en extremt stor tendens att i slutändan handla om bensinmackar, politik, dammsugare, etc ;))
Sen tror jag nog att tillväxten "tar fart" efter ett litet tag också.
Är de sen väldigt små så ser man nog inte tillväxten så väl, men när det börjar bli lite storlek på dem så ser man tillväxten destå bättre. Men växter de flera mm per dag så bör du nog sluta mata dem med anabola!