En kanon film från Rio Tapajos

#1 - 26 november 2009 20:42
Länken postades hos ciklid.org

http://www.ciklid.org/forum/showpost.php?p=793501&postcount=985

av Nicke_SA som ska ha all ära!

http://www.aquanet.tv/Video/173

En av de bästa filmer jag har sett på akvariefiskar.
#2 - 26 november 2009 21:10
Mycket sevärd! Tackar för tipset!
#3 - 27 november 2009 07:46
Vilken härlig film! Tack skall du ha Maths för att du länkade!
Snacka om "kaosinredning"!:d
#4 - 27 november 2009 08:26
Grymt många skitsnygga apistogrammor i filmen ju :)
#5 - 27 november 2009 08:47
Gillade schackbrädescikliderna som fightades, en verklig utmaning att återskapa de biotoperna.
Kolla även in de övriga filmerna. Jag tittade lite på en om räkor under vatten nära HongKong. Lika mycket växter där :)
#6 - 27 november 2009 09:38
Så drygt det är med tyska... Gör ett nytt försök att kolla vidare sen.. :)
#7 - 28 november 2009 14:59
Tänk om Zoopet skulle kunna skapa ett samarbete med detta Aquanet.TV och någon tysktalande kunde göra översättningar. Det vore verkligen roligt.

Kan tänka mig att det dessutom skulle kunna finnas företag som kunde vara intresserade att annonsera i samband med filmerna, typ annonserna i Aftonbladets filmer.

Hmm, man kan ju alltid drömma...
#8 - 30 november 2009 11:31
[QUOTE=MaxB;1351001]Vilken härlig film! Tack skall du ha Maths för att du länkade!
Snacka om "kaosinredning"!:d[/QUOTE]

Undrar hur f.. man skulle få till ett sådant underlag utan att hela karet blir grumligt? Inte mycket sand där inte ;-)

[QUOTE=c90368;1351448]Tänk om Zoopet skulle kunna skapa ett samarbete med detta Aquanet.TV och någon tysktalande kunde göra översättningar. Det vore verkligen roligt.

Kan tänka mig att det dessutom skulle kunna finnas företag som kunde vara intresserade att annonsera i samband med filmerna, typ annonserna i Aftonbladets filmer.

Hmm, man kan ju alltid drömma...[/QUOTE]

Tycker jag skulle vara kanon!!

För att knyta an till länken ovan så finns det en hel del filmer på denna sidan!
www.aquanet.tv
klicka på
"weitere video" eller
"Video" längre ner på sidan.

Där finns ett antal filmer!! Hade en trevlig stund i soffan igår!!
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 30 november 2009 12:19
[QUOTE=c90368;1351448]Tänk om Zoopet skulle kunna skapa ett samarbete med detta Aquanet.TV och någon tysktalande kunde göra översättningar. Det vore verkligen roligt.

Hmm, man kan ju alltid drömma...[/QUOTE]
Jag känner visserligen Lutz sedan mer än 20 år tillbaka och jag hade tidigare lite funderande på att försöka starta upp ett samarbete - men tyvärr är det idag lite "oflyt" inom aquanet och videoinspelningar så det har inte riktigt varit läge.
Förhoppningsvis träffar jag dock honom (han bor rätt nära Hannover) när vi Zoopetare är därnere i samband med Planted Aquarium.

Stort dilemma är dock kostnaderna och ointresset för att annonsera

Annons