http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_783.jpg
:d:d:d
Agnez skrev:Vilken jävla toffel säger jag!
Nog har man väl rätt att ha en hobby. Han har nog fått tag på fel kärring som inte kan uppskatta ett fint akvarium. Min gubbe har inget större intresse av mitt kar men är helt med på att vi ska skaffa ett större när vi renoverat klart rummet det ska stå i, eftersom han respekterar att jag kan ha andra intressen än han själv. Han kanske skulle sätta ut kärringen på blocket istället?!:d:d:d
Agnez skrev:Vilken jävla toffel säger jag!
Nog har man väl rätt att ha en hobby. Han har nog fått tag på fel kärring som inte kan uppskatta ett fint akvarium. Min gubbe har inget större intresse av mitt kar men är helt med på att vi ska skaffa ett större när vi renoverat klart rummet det ska stå i, eftersom han respekterar att jag kan ha andra intressen än han själv. Han kanske skulle sätta ut kärringen på blocket istället?!:d:d:d
martinah86 skrev:hahahaha ja själv tycker jag nog att gubbjeklar brukar ställa till det ;)
NIC skrev:Stackars påg!!!
Faaan vad kärringar kan ställa till det...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tessilago skrev:Vafan, säg bara nej! ;) Trots att jag är tjej själv blir jag irriterad om jag ser toffliga killar/män.
Sen som partner skulle jag aldrig vika mig om min sambo plötsligt ändrat sig efter att först ha gått med på det. Lite dålig stil att göra det efter massa pengar lagts ut.
drd skrev:Här hemma så har gumman snällt mestadels gått med på allt jag skaffat så sist jag skulle köpa fisk så fick hon minsann bestämma lite vad det skulle va för några.
Hon var till o med me på att betala dom :D
drd skrev:Här hemma så har gumman snällt mestadels gått med på allt jag skaffat så sist jag skulle köpa fisk så fick hon minsann bestämma lite vad det skulle va för några.
Hon var till o med me på att betala dom :D
Annars ersätter du ditt 540, 200 och 125 med ett 960 och hävdar att du nu skapat fler fria ytor, när hon himlar med ögonen och börjar mumla besvärjelser så pekar du stolt ut det nyinköpt par med hystrix och säger "älskling jag har döpt dom efter oss för att dom är så himla söta", sväljer hon det så är det fritt fram för att beställa ett 3 000.Johanski skrev:Efter jag bytte upp mig till mitt 540L så var det minsann stop.
Nu står jag här med 200L, 540L, 125L och 10L ;)