Jag som tycker det är fler färger än vad det brukar vara;)Julle* skrev:Om man ska säga vad man tycker så tycker ja att det e lite färglöst:/
men det av fint med så stora stenar:)
stene skrev:Fotona blev väldigt mörka,det ser anorlunda ut när man tittar på det än dem på bilderna jag ska försöka ta ett foto som som är ljusare.
Av att där är olika stenar är att i sjön så råder olika nyanser på stenarna inte samma färg det var därför jag körde vit kalksten med lite mörkare för en total kontrast och att det möter den mörka bakgrunden perfekt, att jag har kalksten var också för att få lite högre PH som nu ligger jag över 8.0 på skalan.
Det beror väl på vilka bilder man tittar på det har väl tagits ett par stycken av sjön skulle jag tro men det är som du säger dem flesta men inte alla är väldigt lika och täckta av alger och annat:)Kjaer skrev:Njaae... I sjøn ær væl stenarna ganska så lika... Eller dvs. man ser egentligen inte mycket av stenarna eftersom dom ær tæckta av alger och sediment:D
Står löst med frigolit på baksidan av dem.lmo skrev:Snyggt stene, hur har du gjort med de stora stenarna har du silikonat fast de eller står de löst?
Lycka till fål väl jag säga:pdet roligaste med akvarier är att det behöver inte vara så invecklat,man skapar efter sina egna ider men man ska hålla sig till en värdsdel och skapa efter det,det brukar underlätta och bli F.n så snyggt också.Behöver inte vara så mycket fisk i räcker själva närmiljön som kan upplysa ett helt rum,rötter sten växter m.mjeffa skrev:Jättefint!
Håller på att bearbeta pojkvännen på att skaffa ett hörnakvarium. Tror jag får lite hjälp på traven om jag visar dina bilder ha ha
Kanonfint. Jag vill också ha. Hälsningar Jennifer