Jag är inte Gävlebo från födseln, så jag gråter bara lite.
Jag hejar nog inte på något av de kvarvarande lagen. Jag vill se fin hockey, gärna med finlir, men jag uppskattar även spelare som Renberg, Jämtin.
Jag tror dock att Färjestad blir alltför svåra att tas med för alla de andra lagen, möjligen att HV kan ha en chans. Men då måste t.ex den välbetalde spela ännu bättre, men han har lyft sig i de sista två matcherna, tycker jag.
Å de där ruffiga typerna från andra sidan Atlanten, ska inte Mårts bänka dem eller kan de hålla sig från utvisningsbåset?
Det är rätt! Fin hockey är det bästa eller ännu hellre
spännande hockey. Går mycket hellre på gastkramande HV- Färjestad som kan vara riktigt jämna än t.ex HV- MoDo när HV leder vinner med 10-2 (det inträffade för några säsonger sen...;) Somnade typ)
Hehe....Jadu riktigt bra fråga.:P Har själv varit riktigt arg på Mårts ibland, och jag undrar hur han tänker när han låter Ward spela istället för t.ex Svanberg och Grillfors. Känns som att Ward bara går in i en massa skit som bara laget förlorar på.Ingen kan bli en sådan som Jämtin, han e underbar :D En riktig kämpe hela han...
" Den välbetalde..." är det Hrdina du menar?? Han e så jäkla go alltså. och förra matchen var han en riktig busfarbror och delaktig i varenda situation.;)
Riktigt skicklig lirare, men så tjänar han också 70 000 per match [B)]