Dumma dumma matte!

#1 - 17 juni 2010 17:22
Har städat ett akvarium (ett litet som tur är) för omstart. Hade sköljt gruset tusen gånger, tömde ut det mesta vattnet och ställde undan lådan med gruset i. Vad tror ni hände med den då? Jo självklart trodde katterna att de fått en ny toa med snygg svart sand! [:(!] Och nej, det går inte att få gruset rent jag har sköljt MASSOR men det är fortfarande disigt och luktar fan. Får köpa ny... :( Snälla tyck synd om mig eller nåt...
#2 - 17 juni 2010 17:34
Hi hi (elak jag är!) :d...
#3 - 17 juni 2010 17:36
Hi hi (elak jag är!)... Dubbelelak!
Bilagor:
#4 - 17 juni 2010 17:43
:d
#5 - 17 juni 2010 19:11
Det var faktiskt lite roligt! En mindre bra ide från, början, som inte slutade bra alls! Se det poitiva, du har nu chans att göra ngt nytt av ditt kar!
#6 - 17 juni 2010 19:23
Sophia_ skrev:
Har städat ett akvarium (ett litet som tur är) för omstart. Hade sköljt gruset tusen gånger, tömde ut det mesta vattnet och ställde undan lådan med gruset i. Vad tror ni hände med den då? Jo självklart trodde katterna att de fått en ny toa med snygg svart sand! [:(!] Och nej, det går inte att få gruset rent jag har sköljt MASSOR men det är fortfarande disigt och luktar fan. Får köpa ny... :( Snälla tyck synd om mig eller nåt...

Lite synd om dig... Men samtidigt jätteroligt:d Katter är väl härliga. De gör som se vill:D
#7 - 17 juni 2010 19:27
BAAAAHAHAHA....HAHAHA......AAAHAHAA........BAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.........
iiiih vad kul ! höll på att kissa på mig av skratt.
(matte har lärt sig en läxa va ;) )
#8 - 19 juni 2010 09:22
Hahaha:)
#9 - 19 juni 2010 11:08
Varför jag inte vill ha katt?
Se ovan, de ÄR korkade som fan.
#10 - 22 juni 2010 16:59
mumin: jag har bara en sak att säga...
" target="_blank">

(har också lyckats med samma konststycke, fast med faxekalk, som drar åt sig ännu mer...)

Katterna är smarta djur, de dresserar sina människor till att ge dem mat, ta bort deras skit och klia dem bakom örat...
#11 - 22 juni 2010 17:47
Ha ha... hio! Underbart!
#12 - 22 juni 2010 19:08
Nja, mer psykotiskt än så är det väl svårt att framställa en katt, jämför gärna med den positiva hunden.
Förutom att de flesta katter jag stött på är korkade så är de dessutom TRÅKIGA.
#13 - 22 juni 2010 20:02
Mumin skrev:
Nja, mer psykotiskt än så är det väl svårt att framställa en katt, jämför gärna med den positiva hunden.

Förutom att de flesta katter jag stött på är korkade så är de dessutom TRÅKIGA.

Hmm, du har aldrig haft katt, det hör jag det :p De kan beskyllas för mycket (att vara allmänt knäppa t.ex), men korkade och tråkiga är det sista de är. Finns katter som lärt sig använda en vanlig toalett.

Tråkigt med sanden, det är en så´n där grej som man kanske inte tänker på innan, men efteråt så är det ju inte så svårt att förstå att katterna tänkte som de gjorde, sandlåda som sandlåda :d Kanske var deras ordinarie låda lite skitig för tillfället?

Annons