Tänkte starta en tråd om drömmar. Tanken är att vi ska skriva våra mest konstiga/äckliga/hemska/roliga drömmar och sedan försöka tyda dem här :)
Jag börjar:
I torsdags hade jag en fruktansvärd dröm som innehåller en del känsliga inslag.
Allt börjar på en tågperrong. Jag skulle tydligen vänta på mina kusiner som precis anlänt från Stockholm. Medans jag väntar känner jag att jag behöver något sött i mig och går därför bort till en kiosk som av någon anledning säljer polkagrisar som är 2 meter långa. Plötsligt börjar jag sväva och flyger rakt in i en taxi. Jag ber av någon anledning att köra mig hem till Stenshuvudsgatan 21 i Limhamn. Taxiföraren börjar genast köra men jag märker att han kör fel. Jag säger till honom: "Det här är fel väg!" Taxichaffören: "Du sa väl för i helvete ridspögatan!?" Jag: "Nej det gjorde jag verkligen inte!". Taxichaffören slänger sig över mig och börjar rycka i mina kläder. Sluta!,skrek jag men den här store mannen slutar inte! Han har nu lyckats få av mig byxorna och försöker formligen våldta mig,(jag är en kille). Jag märker att jag inte kan andas och allt blir svart. Jag vaknar svettig som en gris och känner mig öm i hela kroppen.
Vad i helskotta betyder detta?