Har inte tittat på filmen men antar att jag sätt liknande filmer förr.
Lite roligt med folks reaktioner när man får en inblick i verkligheten och att det sätt ut på samma sätt i decenier, man har alltid gjort pälskrage på det där sättet, men ingen reagerar, inte ens efter att ha sätt filmen, lite "usch och fy-kommentarer" i något forum på nätet, kanske nämns över en fika en höstkväll, direkt efter att man hängt upp sin levandeplockade dun-jacka med schäferkrage på klädhängaren gjord av nån utrotningshotat björntass eller liknande.
Lätt och blunda, men varför inte.
Något som är roligare är att folk faktiskt ändå reagerar hårdare på djurplågeri när man vet att det finns människor som torteras och har det värre än hundarna på filmen. men där bryr vi oss inte heller~ lägger pengar på akvariet istället. En del av livets gång?
värst va ja blev seriös såhär vid 2snåret,
ska ut och jobba lite~ ciao!
Jag har sett filmer på djurplågeri flera gånger men detta gjorde mig illamående, det var absolut det värsta jag har sett.
Visst toteras människor men i flesta fall kan jag bara bli upprörd. I detta fall kan jag göra skillnad genom att inte handla plagg eller stödja handel med Kina.
Dessutom tror jag inte att någon människa kan ha det värre än dessa hundar möjligtvis (i något enstaka fall) lika illa.