Diskus Royal Zierfishe

#1 - 23 oktober 2015 15:52
En epok har gått i graven Den anrika butiken Discus-Zierfishe-Royal o Witten-Stockum har gått i graven stängde för gott för ett par månader sedan. Denna butik har man besökt årligen i många år. Tråkigt ett stopp mindre på tysklandsresorna.:(
#2 - 23 oktober 2015 16:04
Hmmm... Fasiken också!
Vi får hitta nya, sköna plejs att besöka!
:)
#3 - 23 oktober 2015 16:22
Väldans tråkigt men inte så förvånande kanske. De sista två åren har den blivit sämre och sämre och när vi var där sist förra året sa vi att vi hoppar över den nästa gång.
Synd, då det var en riktig kanonaffär tidigare, med många lite ovanligare fiskar:).
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 23 oktober 2015 17:55
Håller med ansjo, denna affär var en gång riktigt riktigt bra men har försämrats för varje år som har gått.
En tråkig trend också i Tyskland att de gamla riktigt bra akvarieaffärerna försvinner den ena efter den andra
#5 - 24 oktober 2015 05:43
Tråkigt, för de gånger jag varit där har den varit en mycket trevlig butik med mycket fin fisk.
Förutom det senaste besöket då men vi kände ju på oss att det inte var en bra prognos när vi såg affären förra året..
#6 - 24 oktober 2015 05:44
Har skrämt en del fisk i denna affären med.... Ett stort gäng skalare håll på att skita ner sig och hoppa ur karet när stora jag räknade komma lite för nära :)
å andra sidan så blev jag nog lika vettskrämd med :p
#7 - 24 oktober 2015 07:09
Det var fina altum till råga på allt:p

Annons