någon som hört talas om det innan?
Ligger tydligen vid Kortedala.
http://www.blocket.se/vi/13222574.htm?ca=15_s
/Fredd
carisma skrev:jag har vart arbetslös ca 1 mån hadde glömt att ändra det i min profil. säger bara min mening om gamlestan ju. vet ju vad jag såg och inte såg där.
patriksg skrev:plantagen på tagenevägen ska ha en del fiskar va?? någon som vart där? ska dit snart och köpa lite växter till min nya lägenhet =)
Äntligen!!Lutt skrev:Har inte vart inne på den affären som det först handlade om.
Jag gillar Zoomässan i Kungsbacka, de har fiskarter som ingen annan har...priset är väl lite dyrare men jag betalar hellre mer för fisken som har bra kondition än en mager firre som är billig.
Havanna zoo gillar jag också, har dock aldrig vart där men jag har beställt fisk därifrån men nån dag skall jag besöka den med.
herkules zoo gillade jag rätt mycket priserna var pinsamt bra och fiskarna jag köpte var enaståendes i bra kondition.
Trop akvariefisk import: Har ännu ej besökt den men det skall jag nån dag, deras utbud verkar också rätt bra.
Nols ciklidhobby ligger också på min lista att besöka, har hört mycket gott om den butiken, men lite väl mycket ciklider för min del men det är alltid kul att titta på.
Ciklidhuset: ja vad skall man säga jag hade för höga förväntningar på den butiken och jag tyckte karen såg lite väl sunkiga ut men ändå gillade jag utbudet.
Både god och mindre bra kritik av Mattias Ludvigsson.
[:o] sorry såg inte din underskrift i ett av inläggen[:o]. Självklart ska du ha lika mycket beröm:).fredd skrev:hehe har sagt vad jag tycker om olika ställen i flera trådar, men denna tråden var mer inriktad på hur dom nyare butikerna i gbg området är, typ grizzly?, diskus paradise aquarium och hjällbo zoo:P