ja, vad gillar du? Vad lyssnar du på när du surfar runt på zoopet och andra fisk relaterade hemsidor:).
I mina hörlurar hörs det mest In Flames, och ibland kör jag någon hiphop låt.
Martin.M skrev:Här kan man se mina lyssningvanor i realtid samt topplistor på artister, låter etc... very nice.
Har allt kopplat till mina Squeezeboxar samt alla program i datorn som jag spelar musik med.
http://www.last.fm/user/SatanicT/
Oneway skrev:Det mesta utom dansband och opera.
Dock är det väl mest rock , punk , reagge , Oi! och Svensk hiphop
andreassofus skrev:svenska hiphopp??? det är ju fan värre än dansband och opera.. tycker faktiskt att det är jävligt pinsamt att lyssna på svenskar som försöker sig på att rappa eller sjunga hiphopp.
kan vi inte försöka göra nåt som vi kan i stället för att försöka härma våra häfitiga amerikaner som grannar???
andreassofus skrev:ja lyssnar mycket på green day, sum 41, dia psalma, ebba grön, imperiet, thåström, offspring,kent, johnny cach, nirvana, meatloaf, aerosmith, antiflag, Bad religion, blink 182, coldplay, de lillos, dropkick murphys och millencolin bland annat.
mycket skatepunk blir det under sommaren i alla fall.
andreassofus skrev:ja lyssnar mycket på green day, sum 41, offspring, blink 182,
mycket skatepunk blir det under sommaren i alla fall.
vance skrev:Liknande här, skatepunk for life, man blir så jävla glad av den sortens musik. Men man måste passa sig, punkpolisen lurar överallt:
"de e inte punk, bara larvig och omogen musik"
Jag tycker det är skön musik
Simple plan, reliant K, the Killers, bowling for soup, yellowcard, m.m. m.m.
Fiddan skrev:Jag tycker inte om musik
Tors hammare skrev:Hur kan det stämma ?
I beskrivningen av dig så står det på hobbies : Sport, Design, Supa, Musik
Fiddan skrev:Jo, logiskt sätt så gillar jag ju inte min hobby.
Tors hammare skrev:Rent logiskt ? Kan man tycka illa om sin hobby ??