Det här drar fort iväg...

#1 - 9 januari 2009 22:27
Fick låna ett 450 liters kar inklusive ciklider i förrgår. Vet inte hur länge jag får behålla det men det lät som att det kan bli ett längre tag. De frågade även om jag ville ha nåt mindre kar och jag sa att det är ju alltid bra med ett karantänkar eller yngelkar så idag fick jag låna ett 45 liters också...

Har nu 4 st akvarier i min tvåa [:o] Hur ska detta sluta?

mvh
eldhroka
#2 - 9 januari 2009 22:28
Jag har 5 i min tvåa så det skall nog inte vara någon fara, bor du ensam kan du minst ha 8-10 st till!
Jag får inte skaffa fler än ett till, och det måste vara en vas har hon bestämt:p
#3 - 9 januari 2009 22:45
Hur det ska sluta?:p Har man små akvarium kan man ha ganska många. Jag ska snart skaffa mitt sjätte akvarium till vår tvåa, och så har jag planer på ett till. Sedan hoppas jag det är slut där. I alla fall tills jag hittar ett större till sköldpaddan, för då blir ju hennes nuvarande ledigt...
#4 - 9 januari 2009 22:53
Måste bara fråga er hur ser eran EL räkning ut ?! :P
#5 - 9 januari 2009 23:07
Den tittar jag inte på, betala och se glad ut:p
#6 - 9 januari 2009 23:12
Hittils har jag 7st i mina 3:a men 6 av karen står i ett rum, där datorn m.m står.. blir ytterligare ett till till v-rummet inom kort..60x60 kub
#7 - 10 januari 2009 10:19
Elen ingår i hyran där jag bor så det behöver jag inte tänka på :D

Men nu får det nog räcka för ett tag iaf. Tänkte dock tanken imorse att jag borde ha haft ytterligare ett litet kar :p När jag började rengöra det fjärde karet, koka grus och inreda så tittade hundarna på mig och suckade...

Annons