Asså att det kan finnas så möe talang i en 13 årig kille.. håret ställer sig upp när man hör honom.
&feature=related" target="_blank">&feature=related lyssna och njut BlueJ skrev:Asså att det kan finnas så möe talang i en 13 årig kille.. håret ställer sig upp när man hör honom.&feature=related" target="_blank">&feature=related lyssna och njut
Nina82 skrev:Hon har nog en av de mäktigaste rösterna och är helt klart en oslipad diamant. Man får tänka på att hon bara är 10år. Hoppas bara att hon bibehåller denna naturliga talang och inte jobbar bort den.
Katharina skrev:Helt otroligt bra...
Jag fick faktiskt lite tårar i ögonen nu ikväll på Melodifestivalen för barn... Linn som sjöng till sin kompis som begått självmord.. Shit, det skar i hjärtat.. Hon vann såklart också såg jag nu...
Det var annars min lilleman som skulle se... Han (4 år) älskar nämligen söta små flickor som sjunger och härmar småkillar som dansar.. :D
Amy Dimond är hans favorit från han var 2 år... :D
Nina82 skrev:H*vete.. Hur kunde vi missa det :(..
Sonen låg på sitt rum och kunde inte sova (han oxå 4 år). Då kunde han ju tittat på det [:o].. Hatar att inte ha meny på Tv:n :( Har f*n noll koll på vad som går på tv nu för tiden [:-5]
mange016 skrev:Eftersom ni sitter på nätet så kan ni ju alltid gå in på http://www.tv.nu/ så ser ni vad som visas :P
Hogan1 skrev:" target="_blank">
Man blev nästan chockad när man såg denna...
Hogan1 skrev:Och den här var inte så pjåkig heller." target="_blank">
Skall bli kul att se om det blir något av henne - hon har ju verkligen utseendet för sig också.