Denna kille helt otrolig

#1 - 3 oktober 2008 19:50
Asså att det kan finnas så möe talang i en 13 årig kille.. håret ställer sig upp när man hör honom.

&feature=related" target="_blank">
&feature=related
lyssna och njut
#2 - 3 oktober 2008 20:07
Både gåshud och rysningar... Wow. Helt otrolig.. Vilken kille [:o]
admin
Christian Alfredsson
#3 - 3 oktober 2008 20:14
Flyttade ämnet till off-topic då det inte var en fisk som sjöng.
#4 - 3 oktober 2008 20:22
Otroligt duktig kille, måste få hålla med.

Men en klass för sig är denna kille. Jag brukar inte tycka det är så otroligt underhållande att titta på street-dancing, men fy-jäsiken vad jävla bra denna grabb är:

" target="_blank">
#5 - 4 oktober 2008 05:52
#6 - 4 oktober 2008 08:00
BlueJ skrev:
Asså att det kan finnas så möe talang i en 13 årig kille.. håret ställer sig upp när man hör honom.

&feature=related
lyssna och njut

Ja, men kanske var det lite att härma när Potts slog igenom.. Just den där snyfthistorien... Men jag sitter här med tårar i ögonen likaväl.. Jag är så himla lättrörd... :D
#7 - 4 oktober 2008 08:03
Ja han är otrolig fan så skulle de låta får nog öva mer framför singstar hehe
#8 - 4 oktober 2008 08:36
Jag tappade hakan för 13 åringen som sjöng! Hade hellre sett honom vinna faktis framför de andra 2 som kom före...
#9 - 4 oktober 2008 12:17
klart han skulle vunnit men han blev bra känd för de där
#10 - 4 oktober 2008 16:06
#11 - 4 oktober 2008 16:18
mange016 skrev:
Den här 10 åringa tjejen då

&feature=related

Jo, henne minns jag. Grym :D
#12 - 4 oktober 2008 16:45
grym men fick inte mina nack hår att resa sig
#13 - 4 oktober 2008 17:30
Hon har nog en av de mäktigaste rösterna och är helt klart en oslipad diamant. Man får tänka på att hon bara är 10år. Hoppas bara att hon bibehåller denna naturliga talang och inte jobbar bort den.
#14 - 4 oktober 2008 18:15
OMFG killen har guld i strupen...
#15 - 4 oktober 2008 20:21
Nina82 skrev:
Hon har nog en av de mäktigaste rösterna och är helt klart en oslipad diamant. Man får tänka på att hon bara är 10år. Hoppas bara att hon bibehåller denna naturliga talang och inte jobbar bort den.

Helt otroligt bra...

Jag fick faktiskt lite tårar i ögonen nu ikväll på Melodifestivalen för barn... Linn som sjöng till sin kompis som begått självmord.. Shit, det skar i hjärtat.. Hon vann såklart också såg jag nu...
Det var annars min lilleman som skulle se... Han (4 år) älskar nämligen söta små flickor som sjunger och härmar småkillar som dansar.. :D
Amy Dimond är hans favorit från han var 2 år... :D
#16 - 4 oktober 2008 20:30
Katharina skrev:
Helt otroligt bra...

Jag fick faktiskt lite tårar i ögonen nu ikväll på Melodifestivalen för barn... Linn som sjöng till sin kompis som begått självmord.. Shit, det skar i hjärtat.. Hon vann såklart också såg jag nu...

Det var annars min lilleman som skulle se... Han (4 år) älskar nämligen söta små flickor som sjunger och härmar småkillar som dansar.. :D

Amy Dimond är hans favorit från han var 2 år... :D

H*vete.. Hur kunde vi missa det :(..

Sonen låg på sitt rum och kunde inte sova (han oxå 4 år). Då kunde han ju tittat på det [:o].. Hatar att inte ha meny på Tv:n :( Har f*n noll koll på vad som går på tv nu för tiden [:-5]
#17 - 4 oktober 2008 20:35
Nina82 skrev:
H*vete.. Hur kunde vi missa det :(..

Sonen låg på sitt rum och kunde inte sova (han oxå 4 år). Då kunde han ju tittat på det [:o].. Hatar att inte ha meny på Tv:n :( Har f*n noll koll på vad som går på tv nu för tiden [:-5]

Åhh.. Vad synd.. Det fanns flera jättesöta småtjejer med... Och han från Bollibompa, Nasir heter han väl, var programledare...
Men vi har varit i stan och shoppat hela dagen (800 kr på Butricks, nu blir det maskeraddisko för lilleman till Halloween :D ) så han slocknade sedan, före röstningen.. :D
Du har sett att det har kommit tv tidningar för 2 veckor nu??! Super då har man hemma till helgen.. Under veckorna hinnar man ju sjutton inte.. Det är jobbigt nu när Idol går varje kväll, jag missar en massa avsnitt... ;)
#18 - 4 oktober 2008 21:45
Eftersom ni sitter på nätet så kan ni ju alltid gå in på http://www.tv.nu/ så ser ni vad som visas :P
#19 - 4 oktober 2008 22:01
mange016 skrev:
Eftersom ni sitter på nätet så kan ni ju alltid gå in på http://www.tv.nu/ så ser ni vad som visas :P

Jag vet, men det är inte samma som att zappa runt och se i nuet [:o]

Fattar inte hur man kunnat leva utan en box :confused:... Visserligen hade man inte så många kanaler att välja på då.
#20 - 4 oktober 2008 22:47
" target="_blank">

Man blev nästan chockad när man såg denna...
#21 - 4 oktober 2008 22:50
Hogan1 skrev:
" target="_blank">

Aaa hon är riktigt grym :D
#22 - 4 oktober 2008 22:54
Och den här var inte så pjåkig heller.
" target="_blank">

Skall bli kul att se om det blir något av henne - hon har ju verkligen utseendet för sig också.
#23 - 5 oktober 2008 08:13
Hogan1 skrev:
" target="_blank">

Hogan1 skrev:
Och den här var inte så pjåkig heller.
" target="_blank">

Skall bli kul att se om det blir något av henne - hon har ju verkligen utseendet för sig också.

Nej, men det är ju helt sjukt.. De låter ju som vuxna kvinnor.. Jag fattar ingenting.. Utvecklas de för tidigt lr vad sjutton är det??? Och vilka röster sedan, även om de hade varit vuxna.. :D
#24 - 5 oktober 2008 08:22
Hur gick det sen för pojken är det nån som vet?
#25 - 6 oktober 2008 06:15
han vann inte men tror att han har gjort en cd men är inte helt säker men tror de inte släper en sådan talang
#26 - 6 oktober 2008 11:42
Synd bara att han antagligen inte har kvar rösten när han kommer upp tonåren.
#27 - 6 oktober 2008 12:34
Mick13 skrev:
Synd bara att han antagligen inte har kvar rösten när han kommer upp tonåren.

Sant antingen är det så eller så blir det bättre det är ju lite olika de där
#28 - 6 oktober 2008 13:51
Hoppas att han får en bra baryton stämma eller hur det nu stavas efter puberteten.
#29 - 7 oktober 2008 11:14
Ja träligt hoppas att det går bra för honom trist om något ska hända eller bara bli av med rösten och så när man är van

Annons