Ingen som lirar Diablo II Lord Of Destruction? [:o]
- Jag spelar det! Har gjort det sedan Diablo 1. Lirat på Battlenet de senaste 5-6åren. Lirar Ladder och ibland Hardcore Ladder. Har precis börjat med en ny karaktär denna ladder. Det blir som vanligt en Necromancer Summoner.
Personligen anser jag att detta spel är det optimala spelet alla kategorier när det gäller Onlinespel. Mina barn spelar WOW men personligen tycker jag det är för mycket "gulle-gull" med sagomiljöer. Dessutom innehåller WOW dessa fruktansvärda "instanser" som skall genomlidas varje kväll.
Nej, tacka vet jag Diablo 2. Enkelt men närande.
Dessutom spelar jag alltid "rent". Inget Dupe-hack, Mapp-hack, etc.
Mitt acc:
Indigos
Spelar lite varje dag nu när den nya ladderna startat upp!
Karaktärer förra laddern
Sorc Light Lvl 92
Användes till att flyga runt och leta keys till att öppna för Ubertrist.
Paladin Smiter Lvl 86
Ja. Den var tråkig att spela men bra att ha när man hämtade torchar! Du skall se min utrustning. Den har fått mången lirare att dräggla!
Necromancer Summoner Lvl 93
Min huvudkaraktär. Med Enigma hoppade jag runt till Andy,Baal,Meppo, Tranvical,Pindel etc för att leta lite saker. Spöande även små-Ubers med den.
Sorc Cold Lvl 88
Denna sorc var fylld till bredden med små charms för magic find. Runt 800 i magic find totalt. Bara till Andy och Meppo flög jag och hittade roliga saker.
Sorc Fire Enchant
Med hjälp av enchant skrämde jag upp damage på mina nya karaktärer som skulle levlas. En lvl 1 char fick runt 2800 i dmg med enchant. Sedan var det bara att kuta igenom kartorna och döda allt. Snabbt och smidigt sätt att ensam levla nya karaktärer.
..så är det.
Denna Ladder tänker jag bara ha en karaktär. En perfekt Nec Summoner.
Vi ses på Battlenet :)
Edit: För övrigt har jag aldrig "laddat ned" något spel! Kanske därför vi har så många vackra kartonger på hyllan med spel från mitten av 80-talet :)