Dan före dopparedan!

#1 - 23 december 2014 09:30
[CENTER]Nu är det nära!!! Och snö har vi också fått. Lite grann men tillräckligt för att känna lite julstämning. Bilden tagen nu under morgonkvisten.

[ATTACH=CONFIG]73299[/ATTACH]

Barnen var ute nästan hela dagen igår och gjorde snögubbar, snölykta och något som är början till en borg. Ja... borgen är inte mer en ca 10 cm hög kant... :rolleyes: Hehehe! Men de hade kul! Fast en av snögubbarna gillar jag inte riktigt... Den står och stirrar upp mot sovrumsfönstret... Creepy!

[ATTACH=CONFIG]73300[/ATTACH]

Och jag har tydligen vart lite snäll i år. "Tomten" (min man, ni minns ju att den riktiga Tomten inte finns mer. ;) ) kom med en ny Canon skrivare till mig. Den gamla vart total slaktad efter att nya "fuskpatroner" läckt bläck i hela skrivaren (jag beställde original patroner men fick pirat. Jag såg inte det förrns det var försent :mad: ). Så nu är jag glad att kunna skriva ut foton m.m. igen. :)

Alla julklapparna är inslagna. Satt till 00.30 i natt. Tror ungarna kommer uppskatta sina klappar. Jag uppskattade i alla fall Guitar Hero med Aerosmith spelet... Hahahaha!! Hittade ett i princip oanvänt kitt med kartong på Tradera. Ungarna har tjatat om det där men tyvärr verkar gitarren inte finnas i butik längre?? Men nu hade man tur och vann budgivningen och man måste ju prova varorna så de fungerar... Eller hur? ;) Jag fastnade i nästan 2 timmar med "provspelningen". [:o]

Jag hoppas alla får en riktigt God-Jul och tänk på att både hålla avståndet och hastighet i trafiken om man nu ska ut och fara!

[SIZE=5][FONT=Comic Sans MS][COLOR="#FF0000"]God-Jul![/COLOR][/FONT][/SIZE]

[ATTACH=CONFIG]73301[/ATTACH]
[/CENTER]
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 26 december 2014 11:52
Och God Jul och Gott Nytt År på dig.

Annons