woodo skrev:det är lugnt haha :P mjo 4tassar kan få in något skojj ibland.. köpte min l200 där visserligen 700kr men den är en bit över 10 cm iaf! :) dom ska ju stänga igen nu några veckor dock :( men sen ska dom komma tillbaks med större utbud o akvariesektion weej :) oki hoppas du hittar vad du letar efter!!
Nitra98 skrev:"Min fiskkille" har hittills kunnat tagit hem allt jag bett om, det har varit både olika fiskar, malar och räkor! :) Jag bor i Borlänge, btw...
Raiker skrev:Vilken affär i borlänge handlar du ifrån? Tycker djurmagasinet är ganska ok, silja zoo har inte så mycket fisk tycker jag. Djurmagasinet i falun har dock fräschare akvarieavdelning.
Ontopic: Handlar alltså på djurmagasinet i falun eller borlänge, och tycker dom är ganska bra. Bor mitt ute i ödemarken dock.
Nitra98 skrev:Jag handlar uteslutande på Djurmagazinet, Silja zoo ger jag inte mycket för pg av dåligt bemötande mest... Vart på Djurmagazinet i Falun en gång och fick då hemskt dåligt intryck av fiskavdelningen??? Men de kanske är bättre nu, det var ett bra tag sen jag var dit...
Btw, man ska prata med rätt person på Djurmagazinet i Borlänge för den bästa hjälpen! :)
Nitra98 skrev:Jag handlar uteslutande på Djurmagazinet, Silja zoo ger jag inte mycket för pg av dåligt bemötande mest... Vart på Djurmagazinet i Falun en gång och fick då hemskt dåligt intryck av fiskavdelningen??? Men de kanske är bättre nu, det var ett bra tag sen jag var dit...
Btw, man ska prata med rätt person på Djurmagazinet i Borlänge för den bästa hjälpen! :)
Raiker skrev:Och jo, i borlänge måste man prata med rätt person för att få bra/bäst hjälp. Tror visst hans namn börjar på E ;).
battalionP skrev:kan bara hålla med nitra! Dom andra ger jag inte mycket för men E är overderlig:) Vill man ha nåt så nog fan kan han ta hem det!
/Hans
Tenkare skrev:Bor starx söfer om helsingborg, nöjd med utbudet.
Men så är skåne och halland mitt arbetsområde så det blir en hel del affärer man besöker, dock inte alltid uppskattat av mina förövrigt ointresserade arbetskamrater.
Men allt för att hålla mig nöjd. :)
Och Danmark ligger nära och bra.
Nevinx skrev:Vad är det för en som är ny, den i Mberg? Om det är den du ska till kan jag säga att de inte är alltför kunniga där, men de har rätt fina fiskar och kar.
Nitra98 skrev:Och har du märkt att Herr L är snabb att lova en massa, det låter alltid så himla bra, men sen håller han inget av vad han sagt..? :p Nä, jag håller mig till E!
battalionP skrev:Eller vilken L menar du? Le eller La??
jag menar La...
/Hans
yllekanin skrev:Bor i Stenungsund, och här finns det inte ens en liten butik. Ute på Tjörn finns det en, men det är bara några få kar. Sen har vi ju Torp eller kungälv, men då kan man lika gärna åka till gbg...
Kort sagt, Stenungsunds akvarieutbud, suger, och är obefintligt.
Jag kräver en fullsorterad och ordentlig akvariebutik, NU.
Vic skrev:håller med dig. måste åka in till stan varje gång man vill till en bra zoobutik.
jag bor ganska nära zoobutiken här i kållekärr så jag brukar ibland cykla.
vågar inte riktigt köpa någon fisk där eftersom det ligger en sjuk eller död fisk i varje kar..
Minns att det fanns en hyfsad zoobutik på torget i stenungsund, men hon som jobbade där hade inte riktigt råd att betala hyran.
Nevinx skrev:Jag handlar ju på BraZoo jag, ibland på akvariekällaren, och är nöjd med båda. Mberg var jag i och tittade lite, men handlade inget och kommer inte göra heller, då jag hellre favoriserar de handlare som vet vad de talar om iallafall......
Nitra98 skrev:Jag menar Le, jag är kvar på Djurmagazinet. Är du på Silja zoo när du pratar om La? För tack vare just han så går jag inte dit alls mer, tycker han är en dryg j-vel bara...:p
woodo skrev:Vill bara veta hur pass bra fiskutbut ni har i just er stad, o vilken stad ni bor i. personligen tycker jag att utbudet här i linköping, för att använda lite mer ungdomligt språk, sucks big time!