Jag gjorde ett nytt inköp idag på två molly honor åt mina grabbar. Jag har under kvällen suttit o sett på när de haft fullt upp att uppvakta dessa nya damer, och märkte med tiden att den ena killen betedde sig aningen konstigt. Så länge som han simmar är allt som vanligt, men när han står still så åker antingen huvudet eller baken uppåt! Han står så i ett par sekunder innan han simmar på som vanligt o fortsätter jaga så glatt på honorna. Inga andra symptom what so ever, (kollat noga) inget nitrit i vattnet heller. Det enda nya i övrigt i akvariet är ett par "boll" växter jag fick tips av djuraffären att köpa. Det är några mindre växter som ligger på botten, inga rötter, ser ut som bollar. De skulle antagligen vara bra när man har så nytt akvarium för skulle nitrit visa sig så skulle de absorbera det Ôo jag har aldrig hört om dom tidigare men han menade att de var jätte bra.
Annars är allt som det ska i karet, han verkar bara ha svårt att hålla sig horisontell när han står still. ibland ser det ut som om han är på väg att tippa över!?!?
Någon som har ngn idé på vad det kan vara???:confused::confused: