Dala Zooline / Ocean akvarie?

#1 - 31 oktober 2005 11:29
Hej!

Jag sitter här i beställartider just nu. Ska ha ett 375L kar. Men så vet jag inte om jag ska ha ett Ocean eller ett Dala/Zooline. Jag tar för att kvalitén inte skiljer sig på dem.

Men, jag är nyfiken på vilket av dem som har den tunnaste ramen runt akvariet? Eller är de rent av lika på båda?
#2 - 31 oktober 2005 12:17
[QUOTE=Gimbo]Hej!

Jag sitter här i beställartider just nu. Ska ha ett 375L kar. Men så vet jag inte om jag ska ha ett Ocean eller ett Dala/Zooline. Jag tar för att kvalitén inte skiljer sig på dem.

Men, jag är nyfiken på vilket av dem som har den tunnaste ramen runt akvariet? Eller är de rent av lika på båda?[/QUOTE]

Dom är relativt lika båda två.
Jag vet om en snubbe som gör bra kar med väldigt liten men bra alu ram, och en "normal" storlek också...

Skicka ett PM om du är intresserad

Mvh Peter
#3 - 31 oktober 2005 12:31
Jag får tacka så mycket för erbjudandet.
Fast jag tänkte lägga in en snabb beställning till pwss på ett paket. Men, vet inte än vilket av dem jag tar.
#4 - 1 november 2005 18:03
[QUOTE=Gimbo]Jag får tacka så mycket för erbjudandet.
Fast jag tänkte lägga in en snabb beställning till pwss på ett paket. Men, vet inte än vilket av dem jag tar.[/QUOTE]
vadför vill du ha med aluram? jag går oxå här och funderar på ett 375 liters från pwss men jag har kollat in ett aquael på 375.
bobbyfuller
#5 - 1 november 2005 18:09
Jadu... Jag tycker helt enkelt att ett alu.ram är stilrent och snyggt. Passar bra till min inredning.

Annons