Dagboksinlägg för igår Lördag

#1 - 11 mars 2007 10:56
Ja igår så blev det en hel del plockande här hemma då det nya akvariet leveras ikväll. Hade inte en aning om hur mycket olika pryttlar som man har egentligen, det var säkert x antal doppvärmare, pumpar, tester, medicin och femtioelva termometrar! Men jag bestämde mig för att jag inte skulle spara på massa skit så ja slänge massor med termometrar och lysrör för pumpar och doppvärmare kan man ju inte slänga. Dom kan vara bra att ha <-----(Typiskt tänkande för en prylgalning) till olika små projekt som man har då och då:D

När det gäller diskusarna så verkar dom må bra nu. Inte sett dom klia sig på ett par dagar vilket är skönt och fasiken vad stora dom har blivit och [COLOR=blue]blåa [/COLOR][COLOR=black]och feta också! Dom har verkligen vuxit på asbra på dom få månaderna som jag har haft dom:D:D:D:D:D[/COLOR]

Angående melodifestivalen igår så är jag sur[:(!] Hur fasiken kunde the ark vinna liksom???????:mad:
#2 - 11 mars 2007 16:35
Ajj! Jag hade behövt ett par termometrar - lägg ut en annons "bortskänkes" nästa gång! ;)
#3 - 11 mars 2007 17:54
The Ark tyckte inte jag heller skulle vinna. Jag höll på Andreas. Tycker dessutom han är en jordnära person.
#4 - 11 mars 2007 18:56
Härligt att dina diskusar blivit så fina. Du är i alla fall en duktig diskuspappa.....
Vi väntar senare på ett foto på nya karet!
Och betr. The Ark! Av en singelsångare, som mest står rakt upp och ner krävs mycket i en tävling: utstrålning, röst, inte minst en bra låt och att "gå genom rutan"! Av en grupp som samarbetar behövs också en bra låt /vilket den var/ och en sångartist med det lilla extra /hade de också/. De var inte mina favoriter men jag tror de har en viss chans i Finland.....
Håller med Mamma Mia: släng inte fungerande prylar, ge bort dem!
#5 - 11 mars 2007 20:05
Hehe jo jag får göra det nästa gång, just nu så har jag bara 1 kvar och den själv behöver jag:D

Jo Andreas låt var bra men jag tycker inte den hörde hemma i melodifestivalen. Jag tycker att Sara Dawn Finer eller Måns Zelmerlöw skulle ha vunnit:)

Oh man tackar så hemskt mycket. Dock så är jag arg över det nya karet nu för inget har gått som jag vill så diskusarna får inte komma i det förrens imorgon eller övermorgon.

Annons