Dagböcker flyttade

admin
Christian Alfredsson
#1 - 20 maj 2007 07:10
Ni kan nu hitta dagböckerna i den grå menyn under rubriken Avdelningar.

Vi har som ambition att lyfta fram dagböcker som en helt egen avdelning. Därför ligger de numer med de andra avdelningarna.

I framtiden kommer vi att byta program. Moderiktigt byta namn till blogg.....om inte ni vill behålla det gamla dagboksbegreppet. Få en egen plats för de senast uppdaterade dagböckerna på framsidan
#2 - 20 maj 2007 07:15
Oj då,

nu kommer en notorisk dagboksspion som jag har blivit glömma bort att kolla varje dag. Det som jag inte har rätt framför näsan finns inte (dessutom är jag konservativ, som synes):):)

//Eva
admin
Christian Alfredsson
#3 - 20 maj 2007 07:17
Det kommer bli bättre. När jag är klar kommer du få en lista på första sidan över de 10 senaste dagboksanteckningarna och lockas in.
#4 - 20 maj 2007 07:18
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Jag tycker inte om det så jag lägger in en protest (eftersom jag inte har veto...:p). Jag tycker dagböckerna kan få finnas kvar i den blå menyraden, likväl som "medlemslista" och "kalender". Då kan man ju flytta de rubrikerna med om man nu skall hålla på och möblera om?

Dagböckerna är det roligaste jag vet på zoopet just nu. Det är dem jag kollar först när jag hoppar in, därefter går jag till forumet för att kolla senaste inlägg...[/COLOR][/FONT]
#5 - 20 maj 2007 07:20
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Jag går aldrig in på zoopet via första sidan så mig kvittar det lika om det står där eller inte.... (Nu har jag sorg och tycker du gjort dagböckerna otillgängliga... :()[/COLOR][/FONT]
admin
Christian Alfredsson
#6 - 20 maj 2007 07:24
Då får vi la fixa in dem igen. De kan ju ligga på två ställen ;-)
#7 - 20 maj 2007 07:28
Nämen,

En till som du har charmat och före 10 en söndagsmorgon dessutom....... Hur gör du??:D:D
admin
Christian Alfredsson
#8 - 20 maj 2007 07:30
För min del så har jag varit vaken länge. Båda barnen har hög feber och magsjuka. Är på toppenhumör.

Visste ni att filmjölk kan spricka på mitten. När jag skulle ta fram frukost sprack den i näven och det blev en explosion. Det är iallafall bra att köksgolvet blev avskvabbat.
admin
Christian Alfredsson
#9 - 20 maj 2007 07:39
Då var den på plats.
#10 - 20 maj 2007 07:40
Tack och bock!
#11 - 20 maj 2007 07:46
evus skrev:
Nämen,

En till som du har charmat och före 10 en söndagsmorgon dessutom....... Hur gör du??:D:D

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Är det förmätet av mig att unna mig en lott idag? :rolleyes: :p ;) [:o][/COLOR][/FONT]
#12 - 20 maj 2007 13:13
Jag tackar så mycket jag med :D
#13 - 24 maj 2007 07:22
Jamen - nu hittar jag inte genvägen till MIN DAGBOK. Måste jag gå ner i listan över dagböcker?!
admin
Christian Alfredsson
#14 - 24 maj 2007 09:14
Det är som tidigare sagt på gång med ny programvara. Blir lite halvdant tills dess.

Annons