Annika du skriver att havanna zoo missköter sina djur. På vilket sätt. är stor kund där och jag har inte märkt misskötsel där. Samt du säger att dom lurar folk. Hmm det är något jag absolut inte märkt. Hur har du blivit lurad?
Skulle Zookompaniet vara bättre. Har du sätt hur dåligt de fåglar mår som är nere på zookompaniet. Gå runt och kolla riktigt hur det set ut på zookompaniet och granska djuren riktigt så kommer du märka att zookompaniets djur inte mår riktigt bra. Sen nere på Zookompaniet står det att vissa djur e handmatade. HAHA säger jag. det stämmer inte alls. Djuren blir uppfödda i små volentärer där maten slängs in i sina skålar. Zookompaniets personal är inte alla kunniga i sina frågor. Sen står oftast tjejerna i kassan och ser uttråkade ut. När man ber om hjälp så får man ej den hjälp man vill ha tycker jag.
jag rekomenderar hellre Havanna Zoo än Zookompaniet. På havanna får man den hjälp man ber om och ingen fråga är för dum att ställa där har jag upptäckt. När jag fått problem med mina djur har jag kunnat vända mej till Havanna och fått råd och tips för att mitt sjur skall må bättre.
Annika du e välkommen att skriva privat till mej om hur du tycker det blivit misskött eller hur du blivit lurad. E nyfiken eftersom jag själv bara hört possitivt om Havanna.
Vill inte diskutera om Zoo Kompaniet är bättre än Havanna Zoo eller tvärt om.
Jag vill bara påpeka att de djuren som sägs vara handmatade också är det. Det märks ganska tydligt om du kommer nära inpå. Kontakta gärna mig nästa gång du är där så kan jag presentera dig för fåglarna så att du kan få en bättre uppfattning. (vet inte vart du har fått din historia om "volentärerna" ifrån.)