Oavsätt var och vad, så rekomenderar jag dig att köpa tuben hos en lokal brandskyddsfirma (brandsläckar med borttaget stigarrör). Frakten lär bli grymt dyr annars.
[QUOTE=heeke]Oavsätt var och vad, så rekomenderar jag dig att köpa tuben hos en lokal brandskyddsfirma (brandsläckar med borttaget stigarrör). Frakten lär bli grymt dyr annars.[/QUOTE]
Ok. Men jag vill inte ha en enorm 6kg:s tub, finns det mindre hos brandfirmor. Sen behöve man väl controller etc, men vad ska man köpa som är bra grejor....:confused: :confused:
[QUOTE=Axeru]Ok. Men jag vill inte ha en enorm 6kg:s tub, finns det mindre hos brandfirmor. Sen behöve man väl controller etc, men vad ska man köpa som är bra grejor....:confused: :confused:[/QUOTE]
Ja de finns mindre tuber, men även dom är rätt höga.
Controllers hittar du på bla. aquaristic.net där kan du kolla in lite olika modeller.
[quote=Axeru]Såg det här idag, undrar om det skulle vara något att köpa begagnat, ser ju ut som en brandsläckare med atnke på teckning (2kg): http://www.blocket.se/vi/7440941.htm?ca=23_8_s[/quote]
du har fået mail mvh janne