hej jag har två clarias en på ca 15 cm och en på bara circus 7 cm, jag har även två öronålar i samma kar där dom båda är runt 20 cm. alla dom brukar ligga under samma stock i en fin ormgropp, dom värkar funkar välldigt bra ihopp och är nästan alltid på samma ställe vare sig dom är ute och simmar eller ligger under sin stock. min frågar är om det här kommer funka när dom blir lite större, eller kommer det bli bråk och kanske mina clarias käkar upp ålarna? skulle även villja ha lite tips på andra märkliga djur som man kanske kan ha i samma kar eller annars i mitt andra som jag ska starta upp! tack på förhand!
Mitt svar är gör av med dem två Clarias innan dem blir större sen vill ingen ha dem om dem vill ha dem nu ens,min såg min ena öronål som en stor daggmask vet inte hur många gånger jag har dragit ut den ur munnen.När den sväljer en riktig stor siames som mat då är det dags att bli av med den riktig skräpfisk att dem bara säljer dem i affärer det är en gåta för mig,men smaken är som baken rolig att titta på men ack så glupsk blir värre när den blir större:)