Ciklidstämman - foton och artikel

Kjell Fohrman
Administrator
#1 - 2 april 2007 08:56
Jag jobbar med att ladda upp foton från stämman som var i helgen i Linköping.

I Zoopets stora fotoarkiv (kan enbart ses av Goldmedlemmar) har jag redan lagt in ett antal foton från fredagen (ett 30-tal), förhoppningsvis kommer jag att under dagens lopp även hinna med att lägga in fotona från lördagen och söndagen.

Senast imorgon kommer jag att ha en artikel klar (som alla kommer att kunna läsa).
Kjell Fohrman
Administrator
#2 - 2 april 2007 13:36
Det tar längre tid är jag trodde, men jag har nu i alla fall också lagt in foton från aktiviteterna "lördag dagtid" (ca. 85 st). Räknar i alla fall med att också hinna med att lägga in "lördag kväll" innan jag går och lägger mig ikväll.
#3 - 2 april 2007 14:38
Räknar i alla fall med att också hinna med att lägga in "lördag kväll" innan jag går och lägger mig ikväll.

Om du går och lägger dig lika sent som i lördags så ska det inte vara några problem ;).
Kjell Fohrman
Administrator
#4 - 2 april 2007 15:09
Micke skrev:
Om du går och lägger dig lika sent som i lördags så ska det inte vara några problem ;).

Jag gick faktiskt och la mig väldigt tidigt - på morgonen alltså[:o]
Kjell Fohrman
Administrator
#5 - 2 april 2007 17:15
Gick lite fortare än jag trodde att lägga in fotona från Jubileumsmiddagen på lördag kvällen (av någon anledning blev det rätt få användbara foton - antingen var mina foton oskarpa - eller så var motiven väldigt oskarpa) samt årsmötet på söndagsmorgonen (var kanske lite seg med fotandet på morgonen)
Kjell Fohrman
Administrator
#6 - 3 april 2007 08:48
Nu är alla foton uppladdade - totalt blev det 262 st.

Artikeln från Ciklidstämman dyker förhoppningsvis upp till kvällen.
Kjell Fohrman
Administrator
#7 - 4 april 2007 15:26
Så är då äntligen artiklen från Ciklidstämman klar. Den skulle ha lagts in igår, men efter att vårt webbhotell hade pajat ihop vilket innebar att flera timmars arbete försvann för mig när jag skulle ladda upp artikeln, samt att jag inte kunde jobba med den igår kväll så behövde jag också denna dag på mig.

Nåväl - nu är den i alla fall på plats http://www.zoopet.com/index.php?option=com_content&task=view&id=447 - håll till godo.
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 5 april 2007 07:09
Tack för alla trevliga kommentarer;)
#9 - 5 april 2007 07:12
Jag har kommenterat artikeln i två andra forum men okej - bra artikel med många skratt, du har lyckats få med det mesta :)
Kjell Fohrman
Administrator
#10 - 5 april 2007 07:33
Micke skrev:
Jag har kommenterat artikeln i två andra forum men okej - bra artikel med många skratt, du har lyckats få med det mesta :)

Du har missat på cichlids.dk:p

Men som sagt - jag kan se att att åtminstone uppåt 30 goldisar (bara dom kan klicka upp fotona i fullformat) tittat igenom artiklen så nog hade jag trott att det skulle bli lite fler kommentarer. Speciellt eftersom jag körde lite kvällstidningsstuk på "löpsedeln" på första sidan:D
#11 - 5 april 2007 08:47
Haha o jag hör väl till dom som måste kommentera efter förra fredagens kvällsdebatt.:) :)
Men som vanligt är det en välskriven o heltäcknande artikel av stämman. TYcker att även de som inte var med får en bra bild av vad som hände. Bäst är väl kanske att man själv klarade sig ifrån bilderna. När det gäller stämman tycker jag att fredagen var mycket bra. Tycker också Ads första föredrag var intressant även för en icke sjöciklist.
Dick var en angagerad föreläsare men tyckte nog att allt ( iallfall i första delen) finns i Btn boken. Juan Miguel var lite tyst o entoning men klart han var ju inte heller kurrant. Intressant iallfall. Roligast är dock som vanligt att träffa alla andra o tjöta fisk hit o dit. Så klart man skall med till Malmö nästa gång.

Är sedan hemma idag då jag har fått en kanonförkylning kan undra om det var någon jag satt jämte på fredagskvällen som skickade över den.:D
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 5 april 2007 09:06
kaj.p skrev:
Är sedan hemma idag då jag har fått en kanonförkylning kan undra om det var någon jag satt jämte på fredagskvällen som skickade över den.:D

Ja man kan ju undra - min förkylning är i alla fall på väg att släppa - kanske var det någon annan som tog över den:D

Annars brukar jag dra på mig förkylningar på flygresor så jag lär väl ha inhämtat en ny till nästa vecka (skall till Berlin över helgen)
#13 - 5 april 2007 09:35
Ja man kan ju undra - min förkylning är i alla fall på väg att släppa - kanske var det någon annan som tog över den:D

Jaha, då vet jag vems förkylning det är jag fått... (Nåväl, det var ju andra som var förkylda där också... Jag var heller inte 100% kurant innan heller...)
#14 - 5 april 2007 09:43
petnym skrev:
Jaha, då vet jag vems förkylning det är jag fått...
Räcker upp handen jag också...[:o]
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 5 april 2007 10:27
Tror detta med förkylning gäller speciellt för Linköping - jag kommer ihåg att vid förra Ciklidstämman i Linköping var jag så förkyld att jag satte mig längst bak i möteslokalen för att inte störa (kunna då gå ut när de värsta hostattackerna kom):p
Bilagor:
#16 - 5 april 2007 21:22
Nu finns det en artikel om Ciklidstämman här också: http://www.ciklider.se/artiklar/mp_cs2007.shtml
Kjell Fohrman
Administrator
#17 - 6 april 2007 06:43
Micke skrev:
Nu finns det en artikel om Ciklidstämman här också: http://www.ciklider.se/artiklar/mp_cs2007.shtml

Trevlig läsning - gillar speciellt Christers kasta stenfoto:D
#18 - 6 april 2007 19:45
Mycket trevlig läsning Kjell du hade att bjuda på.

Annons