Ja, på din tid var allting annorlunda! :D
Klart är ju att styrelsen hjälper till så gott det går (de har ju andra arbetsuppgifter) men som du skriver är det redaktören som är viktigast! ;)
Nåväl jag önskade den nya styrelsen lycka med arbetet att få Ciklidbladet att överleva och då kontrade du med att det var
redaktören (och då uppebarligen inte styrelsen) som ser till att Ciklidbladet överlever men nu reviderade du ju denna uppgift till att det var styrelsen - dvs som förr så är det fortfarande som förr;)
Det är mycket som är obegripligt men jag hoppas att du fortsätter att tycka att ciklidbladet är en fantastiskt tidning även i fortsättningen. Du får gärna bidra med en artikel! [:)]
Jodå som jag skrev ovan så är det fortfarande en mycket bra tidning. Jag återkommer säkert med en eller flera artiklar igen när samtliga nuvarande styrelseledamöter tillsammans har skrivit lika många Ciklidbladet-artiklar som jag har gjort.
Anledningen till att jag tröttande att skriva var helt enkelt att Ciklidbladet inte längre "lever" på ciklid.org. Förr diskuterades det artiklar på hemsidan - idag är det på sin höjd några "halleluleja-utrop". Att lägga ner en massa jobb på att skriva en artikel och sedan är responsen noll så känner man sig inte direkt motiverad.
Men som sagt - jag säger det återigen - Ciklidbladet är en mycket bra akvarietidning och jag uppmanar verligen alla att bli medlemmar i NCS så att ni får tidningen.