Ciklidföredrag av Ola Svensson hos gcg 14/9 kl. 19:00

#1 - 3 september 2010 22:28
Det är ny terminstart även hos oss i Göteborgs Ciklidgrupp (gcg) och höstens första möte blir den 14:e september kl. 19:00.
Under detta möte hålls ett ciklidföredrag av Ola Svensson. Mötet hålls som vanligt tillsammans med Göteborgs Akvarieförening (GAF) i ringlinjens lokaler. Alla, medlemmar som ickemedlemmar, är självklart varmt välkomna.

Vi brukar även ha ett litet lotteri och fika i "pausen" och det hela brukar vara mycket trevligt och uppskattat, så om ni inte har nått annat för er vid detta tillfälle så titta gärna förbi.

Vi har även en hemsida för den som är intresserad av det, gcg.se

MVH Peter Samsson
#2 - 3 september 2010 23:19
Var ligger de lokalerna? är det de lokalerna som står på framsidan som vårmötena hölls i? Marconimotet?
#3 - 3 september 2010 23:40
Grothras skrev:
Var ligger de lokalerna? är det de lokalerna som står på framsidan som vårmötena hölls i? Marconimotet?

Nä det är inte i Västra Frölunda, utan i Gårda. Om man tar spårvagn ligger det nära hållplatsen svingeln fast på andra sidan älven. Länkar GAF:s hemsida, där står vägbeskrivning på huvudsidan om man scrollar ned lite. http://hem.passagen.se/gaf1/
#4 - 4 september 2010 00:29
#5 - 4 september 2010 12:26
Vandal skrev:
Det hoppas jag också ;)
admin
Christian Alfredsson
#6 - 4 september 2010 14:12
Vad handlar föredraget om?
#7 - 6 september 2010 08:39
Ciklider...

Det är en översiktlig genomgång som jag höll på en fiskkurs vid Stockholms Universitet. Jag går igenom vad ciklider är och vad som gör dem särskilt intressanta. Det blir alltså en översiktlig genomgång som jag hoppas blir avbruten av diskussioner.
Kjell Fohrman
Administrator
#8 - 10 september 2010 11:26
Låter mycket intressant - någon som skall dit och passerar Partille på vägen så vi kan samåka.
Kjell Fohrman
Administrator
#9 - 12 september 2010 13:39
Som sagt, är det inte någon som passerar Partille på vägen till mötet
#10 - 14 september 2010 15:09
Nu är det inte långt kvar!

jag åker lokaltrafik från hisingen, så tyvärr har jag inte vägarna förbi kjell...
#11 - 14 september 2010 15:43
Vi får hoppas att jag hittar...
Kjell Fohrman
Administrator
#12 - 14 september 2010 19:55
Uppenbarligen så hittade du dit:d

Trevligt möte med ett bra föredrag.
Tack också till Göran E som var vänlig nog att köra mig hem efteråt.
#13 - 15 september 2010 07:36
Ja tack återigen Ola för ett mycket intressant och trevligt föredrag. Jag tror alla lärde sig nått nytt och det blev ju en del diskussion kring ämnet vilket iaf jag tyckte var givande.
#14 - 15 september 2010 07:52
Det var kul att det kom så pass många.

(Felstavningarna var bara till för att publiken skulle hållas alert och känna sig smart... [:o])
Kjell Fohrman
Administrator
#15 - 15 september 2010 07:56
Ja jäklar vad smart man kände sig efter föredraget:p
Fast det var nog inte bara pga felstavningarna;)
#16 - 15 september 2010 11:37
Det var kul att det kom så pass många.

(Felstavningarna var bara till för att publiken skulle hållas alert och känna sig smart... [:o])

Ja det faktiskt något fler än vad det brukar vara, så det tycker jag att du skall ta åt dig äran för.

Annons