Chatten!?

#1 - 21 januari 2003 21:19
Är det aldrig någon som använder chatten? Jag har aldrig sett att någon varit inloggad där! Jag har provat att logga in för att se om någon dyker upp!!! Men inte det!
#2 - 21 januari 2003 21:20
Bjud in folk här på forumet så skall du se att det säkert dyker upp några chattsugna.
MVH
Magnus
Kjell Fohrman
Administrator
#3 - 21 januari 2003 22:11
Hej,
Om man "bjuder in" andra till att chatta så bör man ha ett ämne att "prata" om och lägga in ett inlägg om detta på rätt kategori i god tid.
Exempel - Du vill chatta om Malawi.
Du lägger då tidigt på morgonen in ett meddelande om detta på "Afrikanska ciklider" - Skriv t.ex. Kl. 19.00 ikväll så ses de som är intresserade av att chatta om Malawiciklider på chatten. Denna tråd uppdaterar du sedan ca. 18.45. Se sedan själv till att du är inne på chatten kl. 19.00.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
#4 - 21 januari 2003 22:33
För mig, som nästan "bott" på vissa Chattkanler tidvis, låter det lite konstigt att man ska "bjuda in" folk till att chatta vissa ämnen. Problemet är och kommer nog alltid vara att få tillräckligt många att vara uppkopplade samtidigt. Är dom bara det så brukar det inte vara så svårt att få igång dösnacket...

På tråden http://www.backtonature.org/akvarium/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3989 snackades det just om Chatt för en tid sedan...

Finns det bara tillräckligt många, man man göra vad som helst!!

/Torsten
#5 - 21 januari 2003 22:39
Det är problemet med att tillräckligt många inte är uppkopplade sammtidigt som man kan komma ifrån genom att bjuda in folk. Då är dom förmodligen online på utsatt tid.
MVH
Magnus
#6 - 22 januari 2003 08:31
Jahaaa.....då vet jag!

"Ju mer man lär sig, desto mer inser man att man inte vet!"

Annons